کد خبر : 1665893 | 12 بهمن 1398 ساعت 19:51 | 66.5K بازدید | 0 دیدگاه

قبل از دربی به این برد نیاز داشتیم؛

کریمی: چرا باید از ترکیب مجیدی سورپرایز بشویم؟

علی کریمی می گوید، بازی نکردن دیاباته در دربی تهران می تواند در شکل بازی استقلال تاثیر منفی داشته باشد.

کریمی: چرا باید از ترکیب مجیدی سورپرایز بشویم؟

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال تهران در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی و در واکنش به کسب پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر می کنم که قبل از دربی بازی خوبی انجام دادیم. به این برد نیاز داشتیم و باید بازی را می بردیم که با تلاش بچه ها این اتفاق افتاد.


کریمی در واکنش به این سوال که ترکیب ابتدایی فرهاد مجیدی باعث سورپرایز شدن آنها شده یا خیر توضیح داد: نه چرا سورپرایز شویم. ما چند مصدوم و محروم داشتیم و بازیکنان خسته بودند و آقای مجیدی تشخیص داد که آن بازیکنان بازی کنند.


از کریمی در رابطه با وضعیت دیاباته پرسیده شد که او گفت: مگر من دکتر هستم که این سوال را از من می پرسید؟ من نمی دانم وضعیت او چطور است.


هافبک استقلال در واکنش به این موضوع که نبودن دیاباته در عملکرد تیمی آبی ها تاثیرگذار است بیان کرد: بله دیاباته یکی از بهترین بازیکنان این فصل ما بوده است و اگر نباشد قطعا تاثیرگذار است.


از بازیکن ملی پوش استقلال در رابطه با پاداش های دو برد آسیایی پرسیدند که او ضمن تایید دریافت پاداش عنوان کرد: بله ما پاداش گرفتیم و خوشبختانه بخشی از پول به بازیکنان تزریق شد و شرایطمان بهتر شد.


سوال انتهایی از کریمی در رابطه با بازگشت به زمین تمرین تهرانسر بود که او ضمن تایید اضافه کرد: بله برگشتیم تهرانسر ولی کیفیت زمین زیاد خوب نیست.

دیدگاه‌ها