کد خبر : 1665901 | 12 بهمن 1398 ساعت 20:06 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

درباره کاپیتانی از من نپرسید

چشمی: بازی پرسپولیس هم مثل بقیه بازی‌هاست

کاپیتان آبی ها در نیمه اول دیدار امروز برابر نفت مسجدسلیمان پس از پایان بازی در حضور خبرنگاران به صحبت پرداخت.

چشمی: بازی پرسپولیس هم مثل بقیه بازی‌هاست

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی پس از دیدار استقلالی ها برابر نفت مسجدسلیمان درباره دیدار آینده این تیم مقابل پرسپولیس گفت: جمله ای کلیشه ای وجود دارد که می گویند آن بازی هم سه امتیاز دارد و به هر حال اگر ما بتوانیم سه امتیاز آن را بازی را هم به دست بیاوریم هم شرایط خودمان را بهتر می کنیم و هم به روند تیمی مان ادامه می دهیم. البته این را هم باید قبول کرد که این بازی برای هواداران همیشه حساسیت داشته است.

 

او درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی نیز گفت: فکر می کنم بعد از جام ملت ها و خروج آقای کی روش از ایران، تقریبا همه این وضعیت را پیش بینی می کردند. آقای ویلموتس آمدند که نتوانستند نتیجه بگیرند. به هرحال هرچه سریعتر باید در این باره دست به کار شوند. چه ایرانی چه خارجی قطعا باید به زودی کسی سرمربی تیم ملی شود تا بتواند شرایط تیم را به حالت عادی و خوب برساند. به هرحال بازی ها از ابتدای سال بعد آغاز می شود و ما هم باید هر 4 بازی دور برگشت را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا بتوانیم به رتبه قابل توجهی دست پیدا کنیم. به هرحال این که ما در رده دوم جدول بایستیم نمی تواند برای ما به عنوان یکی از مهمترین تیم‌ها در آسیا اصلا خوب باشد.

 

کاپیتان استقلالی ها در نیمه اول درباره دریافتی وی از قرارداد امسال گفت: از مبالغی که مربوط به قراردادهای امسال بود همه بازیکنان 40 درصد دریافتی داشتند.

 

چشمی درباره کاپیتانی خود در ترکیب استقلال نیز گفت: درباره کاپیتانی تیم باید از آقای مجیدی بپرسید. به هرحال یک نیمه وریا در زمین نبود و آقای مجیدی هم این مسئولیت را به من سپردند و در نیمه دوم نیز ایشان آمدند و بازوبند را تحویل ایشان دادم.

 

او در رابطه با انتخاب مدیرعامل در استقلال گفت: نه در استقلال که در تمام تیم ها باید خیلی سریع مدیرعامل مشخص شود تا همه بدانند دقیقا چه مسئولیتی در باشگاه دارند.

 

چشمی درباره خشن و یا محکم بازی کردن حریف این تیم گفت: به هرحال این بازی هم بازی مهم و حساسی بود. این حساسیت برای مسجدسلیمانی ها هم وجود داشت و آنها هم اگر محکم یا به قول شما خشن بازی کردند به هرحال شرایط بازی بوده و ممکن است برای هر تیمی پیش بیاید.

 

او در پایان درباره حضور دایی یا قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی نیز گفت: چه آقای دایی، چه قلعه نویی و چه هر مربی دیگری که روی کار بیاید باید هرچه سریعتر مشخص شود چرا که این تیم قطعا باید به جام جهانی برود.

دیدگاه‌ها