کد خبر : 1665924 | 12 بهمن 1398 ساعت 21:38 | 192.2K بازدید | 0 دیدگاه

اینجا هستم برای اهداف بزرگتر

حرفهای طارمی بعد از اتمام سروصدای نقل و انتقالاتی

مهاجم ایرانی ریوآوه که در صدر اخبار مربوط به حضور در سبد خرید سه تیم برتر لیگ پرتغال قرار داشت، در نهایت با مخالفت این باشگاه برای جدایی مواجه شد.

حرفهای طارمی بعد از اتمام سروصدای نقل و انتقالاتی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که در زمان عقد قراردادش با ریوآوه نیز مدعی شده بود برای دستیابی به آرزوهای بزرگ خود این پیشنهاد را قبول کرده، مدت زمان کمی برای اثبات این ادعا نیاز داشت تا چشم فوتبالدوستان پرتغالی را خیره کند. از ضربه میلی متری او در جام جهانی روسیه که می‌توانست بزرگترین رویا را برای فوتبال ایران تحقق بخشد و بدترین خاطره را در ذهن پرتغالی‌ها، تنها یک سال فاصله بود و او در این مدت بعد از حضوری موفق در لیگ ستارگان قطر در نهایت راهی لیگ پرتغال شد و با پیراهن شماره 99 ریوآوه نیم فصل درخشانی را به انتها رساند.


طارمی در این مدت کم القاب عجیبی از هواداران و رسانه‌های پرتغالی گرفت؛ از اعجاب برانگیز تا قاتل پنالتی و ... . نمایش خیره کننده او با گرفتن 5 پنالتی و اخراج مدافعان صاحبنام حاضر در لیگ این کشور و ثبت گل‌های نتیجه بخش برای ریوآوه باعث شد تا نگاه تیم‌های مطرح این کشور نیز به سمت او باشد. در فاصله دو هفته مانده به پایان نیم فصل تیم‌های بنفیکا، پورتو و اسپورتینگ به عنوان سه غول اصلی فوتبال پرتغال هرکدام با شرایط ویژه‌ای درخواست جذب این بازیکن را به ریوآوه اعلام کردند.


این در حالی بود که طارمی از دو لیگ فرانسه (بوردو) و انگلیس (استون ویلا) نیز پیشنهاد دریافت کرده بود و این مساله کار را برای ریوآوه برای حفظ وی سخت نشان می‌داد و با اعتراف سرمربی آنها نیز در این زمینه همراه شد. اکنون در فاصله ساعاتی به پایان بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی در فوتبال اروپا اما ریوآوه در نهایت با پیشنهاداتی که برای الماس ایرانی خط حمله‌اش آمده بود صرفنظر کرده و طی جلسه‌ای که مدیران تیم با او داشته‌اند اعلام کردند که تا پایان فصل و دستیابی به اهداف تیمی نیاز به حضور وی خواهند داشت.


ریوآوه در پایان هفته نوزدهم با 29 امتیاز در رده ششم جدول جا گرفته است و این در حالیست که آنها برای رسیدن به سهمیه لیگ اروپا و دستیابی به منبع درآمد مناسبی حضور در این رقابت‌ها، رقبایی همچون اسپورتینگ، فامالیسائو و براگا را پیش روی خود می‌بینند که اختلاف امتیازی کمی بین این تیم‌ها با دو رقیب اصلی دستیابی به قهرمانی یعنی بنفیکا و پورتو که برای قهرمانی و حضور در لیگ قهرمانان می‌جنگند وجود دارد.

 

1474057


با این شرایط پروسه اصلی این تیم که از پیشنهادات شش میلیون یورویی برای جذب مهدی طارمی عبور کرده است، ادامه موفقیت طی دیدارهای باقیمانده و رسیدن به سهمیه لیگ اروپا خواهد بود.


مهدی طارمی که اکنون با 6 گل زده، کسب 5 پنالتی از حریفان که اثرگذاری روی 45 درصد گل‌های این فصل ریوآوه را به خود اختصاص داده، امیدوار است با تداوم شرایط کنونی بتواند در پایان فصل بار دیگر شانس حضور در تیم‌های مطرح و دنبال کردن رویای خود را در پیش بگیرد: صحبت‌های زیادی مطرح بود. من هر روز با مدیران و سرمربی صحبت می‌کردم. اما موضوع این بود که من باید طی این مدت تمرکزم را روی ادامه مسابقات می‌گذاشتم. برای من مشکلی وجود ندارد و از روز اول هم گفتم که اینجا هستم تا اهداف بزرگتری را نشانه بگیریم. هیچ وقت برای چیزی دیر نیست و امیدوارم در ادامه فصل نیز شرایط به خوبی پیش برود.

 

با این شرایط در فاصله ساعاتی مانده تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی ماجرای جدایی و انتقال هیجان انگیز مهدی طارمی بسته شد و او به حضور خود در ریوآوه قطعا تا پایان فصل ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها