کد خبر : 1666034 | 13 بهمن 1398 ساعت 13:35 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

مجدمی، کاپیتان صنعت نفت:

پنالتی ما سوخت، گل پرسپولیس صحیح نبود

تیم صنعت نفت روز گذشته در دیدار با پرسپولیس شکست خورد تا اولین شکست خانگی طلایی پوشان رقم بخورد.

به گزارش ورزش سه، مسلم مجدمی کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره این دیدار گفت: پرسپولیس تیم صدرنشین لیگ است و بازیکنانی دارد که اکثرا در تیم ملی هستند، ما با ذهنیت برد و موفقیت، برابر این تیم قرار گرفتیم، دیدید که عملکرد خوبی هم داشتیم اما نمی‌دانم داور در نیمه اول چه خطایی گرفت که آنها توانستند گلزنی کنند، هرچند بار که نگاه کرده‌ام متوجه چیزی نشدم. امیدوارم این اشتباهات نه برای ما و نه هیچ تیمی تکرار نشود، چون حتی اگر عذرخواهی شود دردی را دوا نمی‌کند.

 

وی همچنین گفت: فکر می‌کنم داور صحنه خطا روی مهاجم مارا ندید، به نظر من پنالتی بود و اگر آن پنالتی گرفته می‌شد می‌توانستیم پیروز میدان باشیم، اما قسمت اینگونه بود که ببازیم. شرمنده هواداران شدیم اما به آن‌ها قول می‌دهیم که در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

 

 

 

مجدمی درباره شایعات جدایی دراگان اسکوچیچ نیز گفت: آقای اسکوچیچ حرفهایش را روز گذشته در کنفرانس زد و من امیدوارم اگر امکانش باشد، وی در تیم ما بماند چراکه ما با او به اینجا رسیده‌ایم و قطعا کنار او موفق خواهیم شد و اگر قرار است به هر دلیل جدا شوند، برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و بابت همه کمک‌هایی که به من و تیم نفت کرده، از او ممنونم.

 

کاپیتان نفت در انتها نیز گفت: این هفته بازی سختی در اصفهان برابر ذوب آهن خواهیم داشت، آنها برابر تراکتور عملکرد خوبی داشتند و قطعا آنها را مورد آنالیز قرار می‌دهیم. انشالله آرامش به تیم بازگردد و در کنار هم بتوانیم از این بازی بردهای خود را دوباره آغاز کنیم.

دیدگاه‌ها