کد خبر : 1666102 | 13 بهمن 1398 ساعت 17:05 | 49.4K بازدید | 0 دیدگاه

غیرمنتظره؛ بارسا با 14 بازیکن تیم اول برابر لوانته

تنها 14 بازیکن تیم اول بارسلونا در شرایط بازی قرار دارند و کیکه ستین به اجبار از 4 بازیکن تیم دوم باشگاه برای بازی امشب دعوت کرده است.

غیرمنتظره؛ بارسا با 14 بازیکن تیم اول برابر لوانته

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، کیکه ستین برای بازی امشب مقابل لوانته مشکلات عجیبی دارد. سرمربی جدید بارسا که در مجموع 18 بازیکن تیم اول را در اختیار داشت، با دوری 4 ماهه ی سوارز تنها می تواند از 17 بازیکن تیم اول استفاده کند و از این تعداد نیز نتو، ویدال و دمبله به دلیل مصدومیت، بازی امشب برابر لوانته را از دست داده اند.

 

 

1475114

 

 

به این ترتیب ستین تنها 14 بازیکن تیم اول به علاوه 4 بازیکن تیم دوم را در فهرست 18 نفره قرار داد. این در حالی است که بارسا در ادامه فصل باید در لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل ری بازی های حساسی را برگزار کند.

خطر مصدومیت هر لحظه بازیکنان را تهدید می کند و ستین باید خوش شانس باشد که از این حیث در بازی های پیش رو به مشکل برخورد نکند. او اصرار داشت تا بارسا در انتقالات ژانویه حداقل یک مهاجم جدید به خدمت بگیرد اما در نهایت اینطور نشد.

 

در حال حاضر ستین در تیم اول خود این بازیکنان را اختیار دارد:

 

دروازه بان: تراشتگن، نتو 

مدافعان: سمدو، روبرتو، پیکه، لنگله، اومتیتی، آلبا و جونیور

هافبک ها: راکیتیچ، بوسکتس، ملو، دی یونگ، ویدال

مهاجمان: مسی، سوارز، دمبله و گریزمان

سوارز، ویدال و دمبله مصدومند و به همین دلیل در تمرینات اخیر بارسا، اینیاکی پنیا، فاتی، آرائوخو، مونوچو، پویج، کویادو، ساوریو و ماناج از تیم دوم نیز حضور داشتند.

 

بازیکنان دعوت شده برای بازی امشب را 14 بازیکن تیم اول یعنی، تراشتگن، سمدو، روبرتو، پیکه، لنگله، اومتیتی، آلبا، جونیور، راکیتیچ، بوسکتس، ملو، دی یونگ، مسی و گریزمان و نیز 4 بازیکن تیم دوم پویج، کویادو، پنیا و فاتی تشکیل می دهند.

 

 

 

1475115

دیدگاه‌ها