کد خبر : 1666110 | 13 بهمن 1398 ساعت 17:41 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

پنجمین بازی است با وجود برتری برنده نمی شویم

عنایتی: دربی تهران قطعا جذاب می‌شود

سرمربی سرخپوشان می گوید تیمش با وجود کسب نتایج خوب در نتیجه گیری ناموفق است.

عنایتی: دربی تهران قطعا جذاب می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی بعد از تساوی یک بر یک برابر مس رفسنجان گفت: این پنجمین بازی است که ما با وجود برتری و بازی های فوق العاده خوب در نتیجه گیری موفق نیستیم.

 

او ادامه داد: در نیمه اول کاملا سوار بر بازی بودیم ولی در نیمه دوم اتفاق های داوری ناخواسته طوری شد که ما موفق نشویم و پنالتی صد در صد ما گرفته نشد. امیدوارم داورها کمی بیشتر دقت کنند چراکه تیم ما کاملا مسلط بر بازی بود. ما بازی خوبی انجام دادیم اما تبریک می گویم به مس رفسنجان که هواداران بسیار خوب و میهمان نوازی دارند و امیدوارم در ادامه راه همچنان در صدرجدول بمانند. همچنین ما هم در ادامه راه تمام تلاش مان را می کنیم.

 

سرمربی سرخپوشان در مورد شرایط سرخپوشان هم می گوید: تیم ما در بازی های ابتدایی فصل با تیم های بالانشین بازی کرده است و فکر می کنم در این مدت نتایج قابل قبولی گرفته ایم.

 

عنایتی در باره دربی تهران که قرار است روز پنجشنبه برگزار شود هم گفت: دربی همیشه دربی است و شرایط خاص خودش را دارد. این بازی برای هواداران دو تیم بسیار مهم است اما با توجه به سرمربی های دو تیم که من آنها را می شناسم این بازی جذاب خواهد شد. به عنوان یک هوادار استقلال امیدوارم این بازی به نفع تیم محبوبم به پایان برسد. استقلال در بازی هایش گل های زیادی زده است اما بازی را نمی شود پیش بینی کرد و فقط امیدوارم دربی جذاب شود.

 

او در مورد جدایی نیکبخت واحدی از کادرفنی سرخپوشان گفت: آقای نیکبخت دوست بسیار بسیار خوب من است. ایشان بنا به دلایلی که داشتند جدا شدند و من هم برای او آرزوی موفقیت می کنم.

دیدگاه‌ها