کد خبر : 1666207 | 14 بهمن 1398 ساعت 09:40 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: صلاح هیچوقت مهاجم خودخواهی نبوده

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با تمجید از محمد صلاح ستاره مصری تیمش که این هفته برای قرمزهای آنفیلد دو گل به ثمر رساند می‌گوید صلاح بر خلاف شایعات هرگز مهاجمی خودخواه نبوده است.

کلوپ: صلاح هیچوقت مهاجم خودخواهی نبوده

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با حمایتی تمام‌قد از ستاره مصری خط حمله تیمش محمد صلاح، با حالتی کنایی به منتقدین او که می‌گویند صلاح مهاجمی خودخواه است پاسخ داده و می‌گوید صلاح نه تنها خودخواه نیست بلکه واقعیت این است که با توجه به توانی که دارد در واقع باید بیشتر از این خودخواه باشد.

 

1475291

 

صلاح در بازی این هفته لیورپول مقابل ساوتهمپتون که با پیروزی 4-0 قرمزها به پایان رسید موفق به دبل شد تا لیورپول حالا با 22 امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش صدرنشین لیگ برتر باشد. تا کنون در تاریخ لیگ برتر در این بخش از رقابتها هیچ تیمی نتوانسته بوده با این اختلاف در صدر جدول قرار بگیرد.

 

یورگن کلوپ در صحبتهای خود راجع به صلاح گفت:" یک هفته پیش خیلی‌ها راجع به صلاح صحبت می‌کردند. صلاح هرگز خودخواه نبوده یا بهتر است بگویم او هیچوقت بیشتر از آنکه باید باشد، خودخواه نبوده است".

 

سرمربی لیورپول در ادامه صحبتهایش گفت:" مو صلاح مهاجمی است که در بهترین موقعیت ممکن قرار دارد. ما گلهایی از صلاح دیده‌ایم که او بین چهار بازیکن حریف گرفتار بوده ولی توانسته توپ را به طاق دروازه بدوزد. او در دیدار مقابل ساوتهمپتون اصلا خودخواه نبود و بارها توپها را به عقب برگرداند تا در ادامه بازی بتواند آنها را به گل تبدیل کند".

 

دیدگاه‌ها