کد خبر : 1666265 | 14 بهمن 1398 ساعت 13:25 | 51.4K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق عجیب و نادر در لیگ دسته دو اسپانیا(عکس)

لیگ دسته دوی اسپانیا شاهد یکی از عجیب‌ترین صحنه‌های مرتبط با VAR بود که در آن یک بازیکن اخراج شده، بخشیده شده و به زمین برگشته و بلافاصله دوباره از زمین اخراج شد.

اتفاق عجیب و نادر در لیگ دسته دو اسپانیا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم فوئن‌لابرادا و خیرونا در لیگ دسته دوی اسپانیا شاهد یکی از عجیب‌ترین صحنه‌های داوری مرتبط با VAR بود که در این کشور جنجالی شده و باعث شده عده زیادی خواهان بررسی نحوه استفاده از سیستم کمک‌داور ویدیویی در این کشور شوند.

 

در دقیقه 67 دیدار دو تیم در لیگ دسته دوی اسپانیا، کریستوبال مارکز بازیکن فوئن‌لابرادا از سوی داور به خاطر خطایی که روی الکس گرانل بازیکن خیرونا انجام داده بود با دریافت یک کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

 

1475389

 

اما سیستم کمک داور ویدیویی به داور توصیه کرد تا صحنه را با استفاده از VAR بررسی کند و او بعد از دیدن چند باره صحنه خطا از مونیتور کنار زمین تصمیم خود را لغو کرده و به کریستوبال اعلام کرد می‌تواند به بازی کردن ادامه بدهد.

 

کریستوبال که در حال خروج از تونل ورزشگاه بود به زمین بازگشت و به جای کارت قرمز قبلی، یک کارت زرد دریافت کرد.

 

1475387

 

اما کریستوبال به محض بازگشت به زمین با گرانل به صورت فیزیکی درگیر شد و این بار با دریافت کارت زرد دوم دوباره از زمین اخراج شد. دو اخراج یک بازیکن در عرض چند دقیقه.

 

1475388

 

دیدگاه‌ها