کد خبر : 1666292 | 14 بهمن 1398 ساعت 15:12 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

جلود: جایگاه ایران در وزنه برداری همواره بالاست

عامل حذف بهداد، ناظر جام فجر در رشت

دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه برداری گفت: ایران همواره در وزنه برداری جهان از جایگاه بالایی برخوردار بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسن جلود که در سال‌های اخیر به واسطه مردود کردن وزنه های بهداد سلیمی در هیات ژوری در بین ایرانی‌ها شهرت پیدا کرده و چندان هم محبوب نیست، در مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی وزنه برداری جام فجر گرامیداشت مرحوم نامجو اظهار داشت: بنده تشکر و قدردانی می‌کنم از تمامی دست اندرکاران برگزاری این مسابقات علی الخصوص رییس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی و استاندار گیلان که در شهر رشت میزبان این مسابقات هستند.

 

 

1475423

 


وی افزود: وزنه برداری ایران از سطح بالایی برخوردار است و در المپیک گذشته ایران مقام دوم این مسابقات را کسب کرد و وزنه برداری ایران در دنیا شناخته است .


دبیر کل فدراسیون جهانی وزنه برداری عنوان کرد: برگزاری این مسابقات در ایران نشان بر این دارد که مردم ایران مردم علاقمند به صلح و دوستی هستند و از میهمانان خود به نحو احسن پذیرایی می کنند .


جلود در پایان گفت: برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر در ایران موجب ارتقای سطح کیفی وزنه برداری خواهد شد. ایران همیشه در این رشته قدرتمند بوده است و ایران جزیی از آسیاست که همواره در کنار کشورهای اسلامی همکاری خوبی داشته است. از میزبانی استان گیلان و مردم خونگرم و مهماندوست ایران و گیلان تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها