کد خبر : 1666310 | 14 بهمن 1398 ساعت 16:46 | 47K بازدید | 0 دیدگاه

فرمانده استقلال به امید جبران بازی رفت

آبی ها که بعد از رفتن امید ابراهیمی بشدت نگران جای خالی او در خط هافبک بودند، امروز به علی کریمی می بالند.

فرمانده استقلال به امید جبران بازی رفت

به گزارش " ورزش سه "، اوایل فصل قبل بود که امید ابراهیمی علیرغم حضور استقلال در بین هشت تیم مرحله نهائی جام قهرمانی باشگاه های آسیا از استقلال جدا و به لیگ قطرکوچ کرد، نگرانی ها در اردوی استقلال و نزد هواداران به جهت نقش تاثیر گذار ابراهیمی بشدت زیاد شده بود . جانشین انتخاب شد ، علی کریمی هافبک کم حرف سپاهان که برای قرارداد با تراکتور به تبریز رفته بود از تصمیم خود منصرف و به استقلال پیوست .


کریمی هافبک 26ساله و خوش استیل اصفهانی که مدتی در لیگ کرواسی به فوتبال خود ادامه داده بود به استقلال آمد تا جای امیدابراهیمی پر کند . کریمی در لیگ هجدهم سال نسبتا خوبی را با استقلال سپری کرد و به لیگ نوزدهم رسید. در تمرینات پیش فصل کمی دیر حاضر شد، با از دست دادن پنالتی در بازی رفت با پرسپولیس و دلخوری هواداران چند روزی خود را محبوس کرد و مجددا به تمرینات بازگشت . این بار کریمی بازگشت تا آبی ها را خوشحال کند . گلزنی های او شروع شد ، بعد از گلزنی به جهت همدردی با هواداران بابت از دست دادن پنالتی دربی خوشحالی نمی کرد ، او که  مسئولیت شکست دربی را با از دست دادن پنالتی قبول کرده بود از هفته ششم (دو هفته بعد از دربی) فرمانده جدید آبی ها شد . بردهای پی درپی شروع شد و کریمی بازیگر نقش اول این بردها بود. دیگر کسی یاد ابراهیمی نمی افتاد . کریمی پاس گل می داد ، با ضربه سر گل می زد ، از راه دور دروازه حریفان را باز می کرد . نقش محوری در تیم به عهده گرفته بود و یک تنه بار مسئولیت استقلال در زمین را به دوش می کشید.

 


روز موعود برای جبران او فرا رسیده است . کریمی که به دلیل تشابه اسمی با جادوگر آسیا همیشه زیر سایه اسم او بوده ، خیلی زود جای خالی امید ابراهیمی در استقلال را پر کرده  و پنجشنبه برای جبران بازی رفت انگیزه فراوانی دارد .

دیدگاه‌ها