کد خبر : 1666322 | 14 بهمن 1398 ساعت 17:25 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

هم قلعه‌نویی و هم دایی شرایط سرمربیگری تیم‌ملی را دارند

واکنش فراز کمالوند به خبر سرمربیگری پیکان

سرمربی باتجربه فوتبال ایران ضمن تایید مذاکره با مدیران پیکان اعلام کرد برنامه‌هایش را به آنها ارائه کرده است.

واکنش فراز کمالوند به خبر سرمربیگری پیکان

فراز کمالوند در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شایعه مذاکره‌اش با مسئولان پیکان تهران برای قبول سرمربیگری این تیم عنوان کرد: مذاکراتی صورت گرفته است. هم با آقای گرشاسبی رییس هیات مدیره و هم آقای شیعی مدیرعامل صحبت کردم و نقطه نظراتم را گفتم. برنامه‌هایم را نیز ارائه دادم و منتظر تصمیم گیری این عزیزان هستم.


وی درباره اینکه گفته می‌شود از یک تیم مدعی لیگ یک هم پیشنهاد دارد، تاکید کرد: مدیرعامل یکی از باشگاه‌های مدعی لیگ دسته اول با من صحبت کرد اما چون آن تیم اکنون سرمربی دارد نمی‌توانم نامی از آن ببرم. از این رو واقعا در شرایط کنونی قصدی برای کار کردن در لیگ دسته اول ندارم.


سرمربی پیشین پارس جنوبی با اشاره به مشکلات مالی این تیم و اینکه هومن افاضلی صحبت‌های او در نیم فصل اول را تکرار کرده،‌خاطرنشان کرد: من هم بارها این مسائل را درباره مشکلات پارس جنوبی بیان کردم اما اتفاق خاصی رخ نداد. از ته قلب آرزو می‌کنم مشکلات مالی پارس جنوبی حل شود و این تیم شرایط بهتری پیدا کند. پارس جنوبی تیم خوب و قدرتمندی است و شک ندارم اگر مشکلات مالی‌اش حل شود،‌دوستانی که در کادرفنی مشغول به کار هستند می‌توانند امتیاز تیم در لیگ برتر را حفظ کنند.


کمالوند در پایان درباره طولانی‌شدن روند انتخاب سرمربی تیم ملی افزود: با توجه به شرایطی که سپاهان و تیم‌ملی دارد من فکر می‌کنم امیر قلعه‌نویی گزینه خوبی است. ضمن اینکه علی دایی هم شرایط حضور در تیم ملی را دارد و هرکدام از این عزیزان هدایت تیم ملی را برعهده بگیرند، می‌توانند موفق باشند و انتخاب آنها بهتر از مربیان دیگر است.

دیدگاه‌ها