کد خبر : 1666324 | 14 بهمن 1398 ساعت 17:24 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

برند لنو:

اوبامیانگ و ژاکا قصد جدایی از آرسنال را ندارند

برند لنو، دروازه بان آرسنال، معتقد است که هیچ کدام از بازیکنان این تیم به جدایی از جمع توپچی ها فکر نمی کنند.

اوبامیانگ و ژاکا قصد جدایی از آرسنال را ندارند

به گزارش "ورزش سه"، در پی مصدومیت لوئیس سوارز، باشگاه بارسلونا در زمستان برای جذب پیر امریک اوبامیانگ اقدام کرد اما این ستاره گابنی نهایتا در آرسنال ماندگار شد. با این وجود تنها 18 ماه از قرارداد اوبامیانگ با توپچی ها باقی مانده و به همین دلیل نیز شایعاتی درباره جدایی احتمالی او در تابستان آینده شنیده می شود. این شایعات در رابطه با گرانیت ژاکا نیز مطرح شده است.

 

با وجود تمام شایعات اما دروازه بان آلمانی آرسنال مدعی شده که اوبامیانگ و ژاکا قصد جدایی از آرسنال را ندارند. برند لنو در این باره گفت: " البته شایعات زیادی وجود دارد و افراد زیادی در این باره صحبت می کنند اما شما هیچ وقت نمی توانید احساس کنید که بازیکنی در حال فکر کردن برای ترک باشگاه، امتناع از تمرین کردن یا هر چیز دیگری است.

 

 

 

1465084

 

 

همه می توانند ببینند که ما یک سرمربی و البته ذهنیت جدید داریم. ما می خواهیم چیزهای زیادی در آرسنال بسازیم. شما می توانید بازی ها را ببینید که شایعات روی بازیکنان تاثیری نگذاشته است. آن ها در حال جنگ هستند و این نیز تنها راه ممکن است. "

 

لنو در ادامه گفت: " فکر می کنم که در هر بازی شانس های زیادی داریم و باید از آن ها استفاده کنیم. روز یک شنبه می توانستیم دو یا سه گل بزنیم اما فکر می کنم که بالاخره همه چیز به نتیجه خواهد رسید. مطمئنا باید گل های بیشتری به ثمر برسانیم چرا که از نظر دفاعی کاملا خوب هستیم. با این وجود در مسیر درستی قرار داریم."

دیدگاه‌ها