کد خبر : 1666442 | 15 بهمن 1398 ساعت 11:55 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

اولویت لیورپول؛ تمدید با فن‌دایک و آلیسون

بر اساس اعلام ایندیپندنت، اولویت اول باشگاه لیورپول در حال حاضر امضای دو قرارداد جدید و بلندمدت با ویرژیل فن‌دایک و آلیسون، دو ستاره هلندی و برزیلی این تیم است.

اولویت لیورپول؛ تمدید با فن‌دایک و آلیسون

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن‌دایک و آلیسون دو ستاره‌ای هستند که در استواری سازمان دفاعی لیورپول نقش بسیار مهمی دارند. فن‌دایک و آلیسون در سال 2018 با قراردادهایی به ارزش 75 میلیون پوند و 65میلیون پوند به لیورپول منتقل شده‌اند. حالا به گزارش روزنامه ایندیپندنت، یورگن کلوپ اولویت اول خود را امضای قراردادهای بلندمدت با این دو ستاره سازمان دفاعی تیمش است تا خیالش از بابت ادامه حضور آنها در آنفیلد راحت باشد.

 

1475609

 

به ادعای این روزنامه انگلیسی، هم فن‌دایک و هم آلیسون تمایل به تمدید قراردادهای خود با لیورپول دارند. دیگر مهره‌های فیکس دفاعی لیورپول یعنی ترنت الکساندر آرنولد، اندی رابرتسون و جو گومز در سیزده ماه گذشته قراردادهای خود را با باشگاه تمدید کرده‌اند و در صورت تمدید فن‌‌دایک و آلیسون، خیال لیورپولی‌ها تا مدت قابل توجهی از بابت خط دفاعی‌شان راحت خواهد شد.

 

کلوپ که می‌داند خط دفاعی‌اش در 25 بازی لیگ برتر در فصل جاری تنها 15 گل دریافت کرده از اهمیت حضور فن‌دایک در قلب خط دفاعی و آلیسون در درون دروازه تیمش آگاه است و مصرانه از باشگاه می‌خواهد هر چه زودتر خیالش را از بابت آنها راحت کند.

 

1475611

 

دیدگاه‌ها