کد خبر : 1666483 | 15 بهمن 1398 ساعت 13:45 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

شکایت کیفری ترابزون‌اسپور از هواداران فنرباغچه

باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه علیه کسانی که خطاب به جان اوبی میکل ستاره این تیم از توهین‌های نژادپرستانه استفاده کرده بودند به دادگاه شکایت کرده و دعوای کیفری اقامه کرده است.

شکایت کیفری ترابزون‌اسپور از هواداران فنرباغچه

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش‌ها جان اوبی میکل ستاره سابق چلسی که این روزها در ترابزون‌اسپور ترکیه بازی می‌کند در شبکه‌های اجتماعی با توهین های گسترده نژادپرستانه مواجه شده و این مساله در ترکیه خبرساز شده است. باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه این توهین‌ها را به شدت محکوم کرده و اعلام کرد که علیه توهین‌کنندگان به دادگاه شکایت کرده و دعوای کیفری اقامه کرده است.

 

1475667

 

به گزارش رسانه‌های ترکیه‌ای کسانی که در اینترنت موجی از توهین‌های نژادپرستانه علیه اوبی میکل به راه انداخته‌اند هواداران باشگاه فنرباغچه هستند. این توهین‌ها بعد از دیدار فنرباغجه و ترابزون‌اسپور در روز شنبه این هفته در سوپرلیگ ترکیه علیه او انجام شده است.

 

باشگاه ترابزون‌اسپور روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:" نژادپرستی به پناه‌گاهی برای درمانده‌ها و جاهل‌ها تبدیل شده است. ما حملات نژادپرستانه علیه بازیکن‌مان جان اوبی میکل بعد از بازی با فنرباغچه را محکوم کرده و علیه کسانی که مرتکب این جرم شده‌اند در دادگاه شکایت کیفری تنظیم کرده‌ایم".

 

1475668

 

ژائو پریرا همبازی اوبی میکل در ترابزون اسپور هم در توییتی با هشتگ " در کنارت هستیم اوبی" از همبازی اش حمایت کرده و نوشت:" اینکه در سال 2020 هنوز با چنین اقدمات نژادپرستانه و بی احترامی هایی روبرو هستیم غم انگیز و غیر قابل قبول است. فوتبال از آدمهای کوچکی که پشت این اقدامات تاسف برانگیز قرار دارند خیلی بزرگتر است". 

 

 

دیدگاه‌ها