کد خبر : 1666493 | 15 بهمن 1398 ساعت 14:19 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

مقاومت ساختمان سئول می‌شکند؟

تلاش بازنشسته‌ها برای حضور در انتخابات فوتبال

اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در حوزه های مختلف عملیاتی شد، اما در فوتبال به سد محکمی مثل فدراسیون برخورد کرد که با بازنشسته های مصمم و سخت کوش همچنان با قاطعیت از اجرای قانون خودداری می کرد.

تلاش بازنشسته‌ها برای حضور در انتخابات فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره با رفتن ساکت، اصفهانیان و کفاشیان همچنین در نهایت استعفای مهدی تاج نیمی از بازنشسته های فوتبال کناره گیری کردند اما حیدر بهاروند و عبدالکاظم طالقانی همچنان بر این عقیده هستند که فوتبال نهاد مستقل غیر دولتی است که می تواند برابر قانون تمکین نکند.


با این استدلال گزینه نخست ساختمان سئول برای انتخابات فوتبال کسی نیست به جز حیدر بهاروند که همچنان به حضور در انتخابات تمایل نشان می دهد و به احتمال زیاد یکی از کسانی است که تا قبل از روز یکشنبه رسما وارد انتخابات فوتبال می شود.


با وجود اعتقاد قاطع بهاروند به امکان حضور بازنشسته ها در سمت های اجرایی فوتبال باید دید در مراحل تایید صلاحیت کاندیداها معیار مورد نظر قانون کشور است یا استقلال فوتبال؟


رد صلاحیت بازنشسته ها در انتخابات شاید آخرین گام در مسیر بازنشسته زدایی از فدراسیونی باشد که بیش از هر زمان دیگری به نیروهای تازه نفس فوتبال نیاز دارد.

دیدگاه‌ها