کد خبر : 1666627 | 16 بهمن 1398 ساعت 09:15 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

سهراب به رکوردهای دنیا نزدیک شد

پس از ناکامی کیانوش رستمی در پنجمین دوره از رقابت‌های وزنه‌برداری جام فجر در رشت و ناامید شدن او از باقی ماندن در جمع مدعیان حضور در بازی‌های المپیک 2020 توکیو، خبرهای خوبی از وضعیت سهراب مرادی به گوش می‌رسد.

سهراب به رکوردهای دنیا نزدیک شد

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی ، در شرایطی که کیانوش رستمی با عملکرد ضعیف‌اش تقریباً آب پاکی را روی دست همه اهالی وزنه‌برداری ریخت و علی هاشمی و علی داودی که یکی به خاطر آسیب‌دیدگی و دیگری به خاطر فاصله رکوردی با مدعیان فوق سنگین، خیلی نگاه‌ها را به سمت خود جذب نکرده‌اند، باز هم امید همه به سهراب مرادی معطوف می‌شود؛ ورزشکاری که روزهای سخت مصدومیت و جراحی را سپری کرده و این روزها در سکوت آماده می‌شود.


طی تماسی که با سهراب مرادی داشتیم، او از روند تمرینی و وضعیت کتفش ابراز رضایت کرد و گفت اگر مشکل یا اتفاق غیر قابل پیش‌بینی برایش رخ ندهد، خیلی زود در رقابت‌های گزینشی المپیک توکیو، طوری روی تخته حاضر می‌شود که همه از آمادگی و شرایط ویژه رکوردی او شگفت‌زده شوند.


علاوه بر این یکی از نزدیکان سهراب مرادی، فیلمی از تمرین چند روز پیش سهراب که در حال حاضر در زادگاهش (سده اصفهان) خیلی بی‌سروصدا مشغول تمرین است را در اختیار دارد که قابل توجه است.


در این فیلم سهراب مرادی با مهار وزنه‌های 170 کیلوگرم در یکضرب و 225 کیلوگرم در دوضرب که به راحتی آنها را بالای سر می‌برد، آمادگی نسبتاً ایده‌آل خود را بعد از سپری کردن دوره درمانی و عمل جراحی سنگینی که روی کتفش داشت، به رخ می‌کشد.


این تصاویر ضمن اینکه ما را به آینده این وزنه‌بردار و بازگشت دوباره فوق ستاره المپیکی وزنه‌برداری کشورمان به دسته 96 کیلوگرم امیدوار می‌کند، باعث می‌شود همچنان به کسب یک سهمیه پرامید و نشان طلای خوشرنگ المپیک توسط سهراب مرادی قهرمان و رکورددار وزنه‌برداری جهان در این وزن امیدوارتر از قبل باشیم.


قطعاً تصمیم امروز سهراب برای اینکه بی‌سروصدا و چراغ خاموش خودش را مهیای حضور در تورنمنت‌های باقی مانده گزینشی المپیک (غرب آسیا در امارات و رقابت‌های آسیایی 2020 قزاقستان) کند، تصمیمی منطقی است.


خبرهایی که درباره سهراب به گوش می‌رسد، حکایت از این دارد که به زودی شاهد رونمایی از چهره سهراب مرادی باانگیزه و سرحال در دنیای وزنه‌برداری قبل از بازی‌های المپیک 2020 توکیو خواهیم بود.

دیدگاه‌ها