کد خبر : 1666699 | 16 بهمن 1398 ساعت 12:43 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی نفت آبادان مقابل ذوب آهن کیست؟

مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان هنوز جایگزین دراگان اسکوچیچ را انتخاب نکرده اند.

سرمربی نفت آبادان مقابل ذوب آهن کیست؟

به گزارش "ورزش‌سه"، دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات که در فصل جاری لیگ برتر نتایج فوق العاده ای با صنعت نفت آبادان کسب کرده بود، بعد از مدت ها کش و قوس در نهایت دیروز در یک توافق دوجانبه قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد و رسما جدا شد.


اگرچه مشخص نیست مقصد اسکوچیچ در آینده کدام تیم خواهد بود اما نفت آبادان هم هنوز با جایگزین این مربی به توافق نرسیده است. در این خصوص اخباری درباره مذاکره نفتی ها با پائولو سرجیو سرمربی پرتغالی فصل گذشته این تیم به گوش می رسد اما هنوز این مساله نیز به صورت رسمی اعلام نشده است.


در چنین شرایطی نفت آبادان روز جمعه مسابقه حساسی با ذوب آهن اصفهان دارد و با توجه به زمان اندک تا این مسابقه مشخص نیست چه کسی نفت را در اصفهان هدایت کند. نفتی ها فردا باید آبادان را به مقصد اصفهان ترک کنند و اینطور که از شواهد پیدا است بعید است بتوانند تا روز جمعه سرمربی جدید خود را برگزینند. در این شرایط بهنام سراج مهاجم سابق نفتی ها که سوابق زیادی در فوتبال دارد و سال هاست به عنوان مربی روی نیمکت نفت می نشیند، احتمالا این تیم را مقابل ذوب آهن هدایت می کند تا باشگاه مربی جدید را انتخاب کند.


البته احتمال هم دارد مسئولان نفت آبادان تا روز جمعه سرمربی جدید را انتخاب کنند؛ هرچند این احتمال بسیار ضعیف است.

دیدگاه‌ها