کد خبر : 1666762 | 16 بهمن 1398 ساعت 16:53 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی و توضیح درباره استراتژی ایتالیا در یورو ۲۰۲۰

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا از علاقه خود به فوتبال هجومی می گوید.

مانچینی و توضیح درباره استراتژی ایتالیا در یورو ۲۰۲۰

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا بعد از یک دوره سخت و عدم صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، حالا روزهای خوبی را با روبرتو مانچینی سپری می‌کند و اخیرا توانست با این سرمربی به راحتی جواز صعود به رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ را اخذ کند. تیم مانچینی حالا یکی از مدعیان کسب جام قهرمانی یورو ۲۰۲۰ نیز به حساب می‌آید.

 

مانچینی حالا در مصاحبه ای پیرامون رویکرد جدید خود در تیم ملی ایتالیا صحبت کرده است او در این باره گفت: " من فوتبال تهاجمی را دوست دارم، می دانم که چهار جام جهانی را به روش ایتالیایی بازی کردیم اما فکر می کنم امروز می توانیم فوتبال هجومی تری به نمایش بگذاریم. روزهای فوتبال ضد حمله به پایان رسیده است. ما مفتخریم که عشق ایتالیایی ها را به تیم ملی برگرداندیم و در مسابقات قهرمانی اروپا در ماه ژوئن ، سعی خواهیم کرد هواداران خود را خوشحال کنیم. فوتبال عامل وحدت است. اگر تیم ملی ایتالیا خوب بازی کند و ایتالیا پیروز شود، آنها خوشحال هستند. وقتی من از روی نیمکت سرود ملی را گوش می‌کنم به ایتالیایی بودنم افتخار می کنم."

 

 

 

1442748

 

 

مانچینی در ادامه گفت: " ما سعی کرده ایم باعث پیشرفت بازیکنان ایتالیایی حاضر در سری آ شویم و تاکنون موفق شده ایم. فوتبال ایتالیا استعدادهای فراوانی دارد و شما باید شهامت استفاده از جوانان را داشته باشید. "

دیدگاه‌ها