کد خبر : 1666767 | 16 بهمن 1398 ساعت 17:20 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

چه کسی کاشته به یادماندنی دربی را می زند؟

داربی بزرگ پایتخت در حالی فردا برگزار می شود که ضریب گل شدن کاشته های هر دو تیم به شدت بالاست.

چه کسی کاشته به یادماندنی دربی را می زند؟

به گزارش "ورزش سه"، آنالیزهای داربی شماره 92 پایتخت فردا ، هر دوتیم را در وضعیت های هجومی علی الخصوص کاشته های پشت هجده قدم خطرناک نشان می دهد. قبل از هر چیز نگاهی می اندازیم  به کاشته های گل شده در 40سال گذشته که با چهار ضربه به توپ  فقط سه گل بوده است .


1)کاشته محمدنوازی به احمدرضا عابدزاده در داربی جنجالی شماره 49در دی ماه 1379که نتیجه دربی 2بر2مساوی شد.
2)کاشته محمود فکری دردوضرب به ساشا ایلیچ دروازه بان پرسپولیس در داربی شماره 55در مهرماه 82 که نتیجه دربی 2بریک به سود استقلال شد.
3)ضربه مستقیم مهرزاد معدنچی به سیدمهدی رحمتی از روی نقطه کرنر در داربی 61درآبان 85 که در نهایت پرسپولیس 2بریک استقلال را شکست داد.


آمار ضعیف دو تیم در تبدیل کردن کاشته ها در 70داربی برگزار شده از سال 57 به بعد  ایران فردا می تواند کمی بهتر شود  چراکه هر دوتیم در ماه گذشته دو کاشته تبدیل به گل داشته اند.
کاشته زن اول استقلال وریا غفوری است ،ضمن اینکه مهدی قائدی با سابقه کاشته در دیدار دوستانه به قطر در ماه گذشته به همراه علی کریمی هم توان زدن کاشته های منجر به گل را دارند.


پرسپولیس با کاشته احمد نور صنعت نفت را در آبادان مغلوب کرد و به دربی رسید.ضمن اینکه در این تیم علی علیپور با سابقه زدن گل با ضربه مستقیم کاشته  درآخرین فینال حذفی کشور و مهدی ترابی با سابقه کاشته زنی و گلزنی در تیم امید کشور نیز می توانندیکی از گزینه های زدن ضربات مستقیم پرسپولیس باشند.

دیدگاه‌ها