کد خبر : 1666775 | 16 بهمن 1398 ساعت 17:51 | 45K بازدید | 0 دیدگاه

برای پرداخت و تمدید قرارداد بازیکنان؛

استقلال از هواداران کمک مالی خواست!

عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال از هواداران درخواست کرد تا برای رفع مشکلات مالی اقدام کرده و کمک حال آنها شوند.

استقلال از هواداران کمک مالی خواست!

به گزارش "ورزش سه"، سید عبدالرضا موسوی که اخیرا به‌عنوان عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال منصوب شده و در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد، امروز در اینستاگرام با انتشار متنی که متن آن را در زیر می‌خوانید، از هواداران کمک مالی خواست:

 

«جهت اطلاع شما باشگاه از نظر منابع مالی بسیار در مضیقه هست و تا اجرائی شدن و نتیجه دادن طرح‌های اقتصادی نیاز به حمایت مستمر هواداران عزیز دارد؛ چون قرار است همه شما عزیزان در جریان اطلاعات واقعی باشگاه باشید، خلاصه‌ای از منابع مورد نیاز باشگاه تا نیم‌فصل را خدمت‌تان اعلام می‌کنم تا در صورت تمایل هر کس به اندازه توان خود به باشگاه کمک نقدی کند.


امیدوارم با حمایت همه جانبه هواداران عزیز هم بازی فردا را ببریم، هم برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی و جام باشگاه‌های آسیا مقتدرانه مسابقات پیش رو را برنده شویم.


بر اساس قانون، دولت نمی‌تواند در ورزش‌های قهرمانی هزینه کند، پس انتظار از وزارت ورزش معقول نیست و منابعی هم برای این موضوع در اختیار ندارد. منابع درآمدی باشگاه محدود به تبلیغات و اسپانسرها بوده است و دلیل اصلی مشکلات، کمبود منابع مالی بوده، هرچند که با هواداران هم موافقم که دلایل دیگری هم در نابسامانی‌ها نقش داشته ولی ما استقلالی‌ها دلمان بزرگ است و اهل بخشش و از گذشته گذشت کردیم و حال و آینده را خواهیم ساخت. پس لطفا قبل از اینکه افسوس بخوریم چرا این مشکل و چرا آن مشکل درست شد، به باشگاه محبوبمان کمک کنیم.
اینکه چرا استقلال بزرگ(کبیر) از هواداران کمک می‌خواهد و چرا؟ چرا؟ چرا؟ مشکل را حل نمی‌کند. واقعیت این است باشگاه به منابع مالی نیاز دارد و نیازمند حمایت دوستداران خود هست؛ الان وقت گلایه نیست، وقت عمل است تا در اسرع وقت ساختارهایمان را با هم‌فکری درست کنیم.


* پرداخت‌های فوری: پرداخت به بازیکنان خارجی- پرداخت باقی‌مانده طلب بازیکنان تا پایان فصل که بتوان آنان را حفظ کرد چون تا الان فقط حدود ۴۰درصد دریافت کرده‌اند- هزینه سفرهای داخلی و خارجی- بازسازی کمپ مرحوم ناصر حجازی- افزایش امکانات کمپ از قبیل رختکن مناسب، لاندری، سالن جیم و ...، کمک به آکادمی- منابع جهت جذب بازیکنان درجه یک برای فصل آتی و سایر هزینه‌ها.


* هزینه های بلندمدت: ساخت ورزشگاه اختصاصی، خرید اتوبوس مدرن و مناسب برای باشگاه، ساخت زمین دوم تمرین در کمپ و ... .

لازم به یادآوری است حساب باشگاه در حال حاضر منفی است و ان‌شاالله بعد از برد در بازی فردا هم باید پاداش خوبی به بازیکنان عزیز و کادر محبوبمان پرداخت کنیم.
همه با هم برای ساخت باشگاه استقلال عزیز به‌عنوان یک الگو و شادی مردم عزیز ایران تلاش کنیم. حمایت اینستاگرامی لازم است، اما کافی نیست.
این حساب(آنچه در عکس می‌بینید) برای باشگاه استقلال و فقط با امضاء مدیران استقلال قابل برداشت هست، چون شرکت دولتی هست، نزد بانک مرکزی حساب دارد.


بعضی دوستان هم می‌پرسند چرا هواداران کمک کنند؟ جواب این هست که مشکل و راه حل مشکل هم که کمک کردن هست را توضیح دادم؛ حالا هرکس به تیم استقلال علاقه‌مند هست که مشکلات حل شود و دوست داشت، بسم‌الله؛ این هم راه حل کمک.


این حساب متعلق به باشگاه هست و کسی هم از کمک هواداران کمیسیون نمی‌گیرد و فقط خرج باشگاه استقلال می‌شود. معتقد هستیم استقلالی‌ها ۴۰-۳۰ میلیون نفر هستیم، پس اگر ٥ میلیون نَفَرمان هم کمک کنیم، تا فردا دیگر کسی مشکلی در استقلال احساس نخواهد کرد.


حتما ریز کمک‌ها و هزینه‌ها را از باشگاه می‌گیرم و اطلاع‌رسانی می‌کنم یا از طریق صفحه باشگاه این کار انجام می‌شود. لطفا هر کسی هم پرداخت کرد، با نوشتن مشخصات کامل روی فیش به ما ارسال کند تا در حساب‌های باشگاه ثبت کنیم.


کسی شما را برای کمک، اجبار نمی‌کند. اگر دوست داشتید به باشگاه کمک کنید، این حساب برای باشگاه استقلال هست و می‌توانید موقع واریز ببینید و یا از بانک مرکزی حداقل سوال کنید. برای اینکه جلوی بهانه را بگیریم و فردا کسی نگوید به ما اطلاع می‌دادید که پرداخت می‌کردیم، حساب باشگاه را معرفی کردیم. اعلام حساب شخصی برای دریافت کمک کاملا غیر قانونی است و لطفا به حساب هیچ شخصی هم پول واریز نکنید.»

 

* گفتنی است، پس از اینکه موسوی این پیام را منتشر کرد، تصاویر زیادی از پرداخت مبالغی از سوی هواداران استقلال به حساب این باشگاه که از ارقام 10 هزار تومانی به بالا است را منتشر کرد.

دیدگاه‌ها