کد خبر : 1666956 | 17 بهمن 1398 ساعت 16:20 | 72.3K بازدید | 0 دیدگاه

شادی گل غلامپور کمانه کرد (عکس)

پس از گلزنی ارسلان مطهری بار دیگر غلامپور همان شادی همیشگی را تکرار کرد ولی اینبار ماجرا متفاوت بود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در شرایطی به پایان نیمه اول رسیده که شاهد بازی زیبایی از سوی هر دو تیم بوده ایم و سهم هر تیم هم یکبار گلزنی بوده است.


این استقلال بود که گل اول بازی را روی یک حمله دامنه دار ثبت کرد؛ جایی که ارسال زیبای مهدی قائدی با ضربه سر محمد انصاری می رفت به گل به خودی تبدیل شود ولی به دیرک عمودی دروازه برخورد کرد و به بازی برگشت. در برگشت فرشید باقری که چسبیده به خط محوطه جریمه انتظار توپ را می کشید، یک ضربه محکم و زمینی را به سمت دروازه روانه کرد تا پس از دخالت موثر ارسلان مطهری در میانه راه، گل اول بازی در دقیقه 24 برای آبی ها ثبت شود.


از ضربه ایستگاهی ای که نصیب استقلالی ها شده بود تا ارسال قائدی، شوت باقری و دخالت مطهری چند ثانیه ای طول کشید و همین زمان استرس برای نیمکت استقلال کافی بود تا آنها پس از لرزیدن تور دروازه پرسپولیس از خود بیخود شوند.


پس از ثبت این گل به مانند همیشه شاهد شادی های گل عجیب بهزاد غلامپور بودیم ولی برخلاف دایی که توان ایستادگی مقابل پرش های بلند غلامپور را داشت و استراماچونی که تاکتیک ویژه ای انتخاب کرده بود، فرهاد مجیدی نتوانست پرواز بلند مربی گلرهایش و هم تیمی سابقش را تحمل کند تا این قاب زیبا از دوربین امیرحسین خیرخواه ثبت شود؛ جایی که مجیدی روی زمین افتاده و سعی برایستادن دارد و غلامپور هم با حالت وارونه دیده می شود.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها