کد خبر : 1666975 | 17 بهمن 1398 ساعت 17:54 | 137.9K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض‌ها یحیی کارساز شد

استوکس، دو ضربه در حد لالیگا!

آنتونی استوکس با حضور در زمین به عنوان بازیکن تعویضی بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

استوکس، دو ضربه در حد لالیگا! 

به گزارش "ورزش سه" بالاخره بعد از مدت‌ها دربی جذابی را تماشا کردیم. مسابقه‌ای که چهار گل داشت و چند موقعیت خطرناک بر روی دروازه‌ها خلق شد تا در نهایت بازی با نتیجه 2-2 به اتمام برسد. 

 

اما نقطه عطف پرسپولیس در این بازی در دقیقه 70 بود. جایی که با تصمیم یحیی گل محمدی، کریستین اوساگوآنا از زمین خارج شد و آنتونی استوکس وارد زمین شد تا اولین بازی خود با پیراهن پرسپولیس را در دربی انجام دهد. 

 

این مهاجم ایرلندی که در نقل و انتقالات نیم فصل پس از کش و قوس فراوان به جمع سرخ‌ها اضافه شده بود، تا دقیقه 89 هیچ کار خاصی انجام نداد تا اینکه بشار تا داخل محوطه جریمه پاسی را برای مهدی ترابی ارسال کرد تا او را در موقعیت گل قرار دهد. اما با دزدیدن سر ترابی این توپ به استوکس رسید و او با ضربه‌ای فنی گوشه دروازه را هدف گرفت اما سید حسین حسینی این موقعیت سخت را ناقص دفع کرد تا بشار رسن گل دوم را به ثمر برساند. 

 

 

اما این پایان کار بود؛ در دقیقه 91 یک ضربه کاشته برای پرسپولیس در پشت محوطه جریمه به دست آمد. احمد نوراللهی، آنتونی استوکس و مهدی ترابی پشت توپ ایستادند. اما مهاجم ایرلندی قرعه را به نام خود کرد و با ضربه‌ای دیدنی و  در سطح کلاس جهانی توپ را به زاویه مخالف شوت کرد و این موقعیت به شکل خطرناکی از دست رفت. 

 

استوکس در این دیدار دو موقعیت بسیار خوب پدید آورد که ضربه به توپ و کلاس بالای بازی او را نشان می‌دهد. مسئله‌ای که بی شک در ادامه لیگ برتر و هم‌چنین لیگ قهرمانان آسیا به کار پرسپولیس می‌آید و موفقیت برای او در پی دارد.

دیدگاه‌ها