کد خبر : 1666978 | 17 بهمن 1398 ساعت 18:02 | 61.7K بازدید | 0 دیدگاه

آیا مجیدی می توانست تعویض کند؟

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در دربی امروز تنها یک تعویض انجام داد؛ موضوعی که نشان می‌دهد احتمالا دست خالی او بوده است.

آیا مجیدی می توانست تعویض کند؟

به گزارش "ورزش سه"، دربی 92 دقایقی پیش به پایان رسید و دو تیم پرسپولیس و استقلال در یک دیدار جذاب و تماشایی به تساوی 2-2 دست یافتند. این در حالی بود که تیم فرهاد مجیدی تا دقایق پایانی از حریف خود پیش بود اما در نهایت گل دقیقه 89 بشار رسن پرسپولیس را از شکست نجات داد.

 

یکی از نکات قابل توجه دربی 92 اما به نیمکت استقلال مربوط می شود. فرهاد مجیدی به دلیل مصدومیت فرشید اسماعیلی و البته شیخ دیاباته با دستی نسبتا خالی روی نیمکت پا به دیدار برابر پرسپولیس گذاشت؛ موضوعی که می توان از تنها تعویض مجیدی به شکل کامل به آن پی برد؛ جایی که سرمربی آبی ها تنها در دقیقه 76 آرش رضاوند را جایگزین مهدی قائدی کرد.

 

با این وجود استقلال برخی نفرات را روی نیمکت داشت که شاید با توجه به خستگی چند بازیکن این تیم، فرهاد مجیدی می توانست آن ها را به زمین بیاورد. مرتضی تبریزی یکی از این بازیکنان بود که تا دقایق پایانی مسابقه نیز مشغول گرم کردن بود اما در نهایت فرهاد مجیدی ترجیح داد که به همان تعویض اکتفا کند. از طرف دیگر زکریا مرادی نیز در آستانه ورود به زمین قرار داشت که گل دقایق پایانی پرسپولیس برنامه فرهاد مجیدی را برای تعویض تغییر داد.

 

 

دیدگاه‌ها