کد خبر : 1667025 | 17 بهمن 1398 ساعت 19:42 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

علی انصاریان:دربی لذتبخشی بود

علیرضا انصاریان می گوید صحبت از آفساید یا هر چیز دیگری بعد از بازی موثر نیست چون نتیجه بازی مشخص است.

علی انصاریان:دربی لذتبخشی بود

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن سابق پرسپولیس گفت همه از تماشای این دربی بعد از مدت ها لذت بردند. انصاریان صحبت هایش را در خصوص دربی 92 اینطور آغاز کرد: به نظرم بازی که 4 تا گل داشته باشد، یک بازی خوب است. به نظرم دو تیم از کسب این نتیجه راضی بودند و گل هایی هم که دریافت شد روی اشتباهات بازیکنان حریف بود.


او در ادامه گفت: مردم از دیدن این بازی پرگل بعد از مدت ها که دربی با نتیجه یک بر صفر و صفر ـ صفر به پایان می رسید خیلی لذت بردند. در کل فکر می کنم این بازی هیجان خوبی داشت و یک دربی پرانرژی را شاهد بودیم.


انصاریان در رابطه با آفساید بودن گل بشار رسن هم گفت: در این خصوص نمی توانم نظر بدهم چون چنین اتفاقاتی در فوتبال طبیعی است و داوری در این دربی خیلی خوب کار کرد. همیشه بعد از بازی چنین صحبت هایی در خصوص گل های دو تیم طبیعی است و همانطور که گفتم نظرات کارشناسی شده باید درباره اش داده شود. اگرچه کادر داوری در چنین دیدارهایی برای اینکه کارنامه خوبی از خود به جای بگذارند خیلی دقیق و موشکافانه قضاوت می کنند.


او در پایان تصریح کرد: اینکه بخواهیم بعد از بازی صحبت های این شکلی داشته باشیم و درباره گل، آفساید، خطا و ... صحبت کنیم درست نیست چون در نهایت بازی با نتیجه 2 ـ 2 تمام شده است و دیگر صحبتی باقی نمی ماند.

دیدگاه‌ها