کد خبر : 1667041 | 17 بهمن 1398 ساعت 21:45 | 54K بازدید | 0 دیدگاه

یاغی ها علیه تراکتور

تراکتور با گل گهری بازی خواهد کرد که سه یاغی بزرگ را در ترکیب خود می بیند.

به گزارش "ورزش سه"؛ تراکتور فردا میهمان گل گهر سیرجان خواهد بود. سیرجانی ها سه بازیکن در ترکیب خود خواهند داشت که برای آنها آشنا هستند و همین بازیکنان انگیزه بالایی برای شکست دادن تراکتور دارند که مروری به این باانگیزه ها خواهیم داشت.

 

سید احمد موسوی

 

احمد موسوی با تیم گسترش فولاد وارد فوتبال تبریز شد و در ادامه گسترش فولاد تبدیل به ماشین سازی شد و موسوی در این تیم درخشید تا در نیم فصل گذشته راهی تراکتور شود ولی موسوی هرگز نتوانست با مربیان مختلف تراکتور ارتباط فنی برقرار کند تا اینکه در نیم فصل راهی گل گهر شد تا در این دیدار انگیزه بالایی برای خودنمایی داشته باشد.

 

1476327

 

احمد زنده روح

 

زنده روح با هفت گل زده در نیم فصل اول عنوان گلزن ترین هافبک لیگ را بدست آورد و چهره شد تا صحبت از تراکتوری شدن او به میان آید ولی محمدرضا زنوزی عنوان کرد که به دلیل محرومیت ماشین سازی هیچ انتقالی از ماشین به تراکتور نخواهند داشت ولی احمد زنده یک پیشنهاد مالی عالی داشت تا ماشین سازان را راضی به رفتن کند و اکنون او نیز به جای اینکه در تراکتور باشد همچون موسوی در گل گهر بازی می کند و برای این دیدار انگیزه های زیادی دارد تا در این دیدار خودی نشان دهد.

 

1470452

 

مهرداد بایرامی

 

بایرامی با گسترش به فوتبال ایران معرفی شد و در ادامه با رسول خطیبی راهی تراکتور شد ولی با جدایی خطیبی او نیز دیگر روزهای خوبی در تراکتور نداشت تا از این تیم جدا شود. از بایرامی خبری در میان نبود تا اینکه در دیدار جنجالی فصل گذشته سپیدرود و تراکتور دو گل به تراکتور زد و بار دیگر خود را به تراکتوری ها نشان داد و اکنون بایرامی در گل گهر بازی می کند و رویای تکرار خاطره دیدار سپیدرود و تراکتور را در سر دارد.

 

1476329

دیدگاه‌ها