کد خبر : 1667050 | 17 بهمن 1398 ساعت 23:25 | 62.9K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشین لالیگا از کوپا دل ری حذف شد

رئال 3-4 سوسیداد: اولین جام از دست رفت

رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری مقابل سوسیداد 4-3 شکست خورد و فرصت رسیدن به مرحله نیمه نهایی را از دست داد.

رئال 3-4 سوسیداد: اولین جام از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان که در صدر جدول لالیگا قرار دارند، در دیدار امشب مقابل سوسیداد نمایش خوبی نداشتند و در نهایت با شکست 4-3، از رسیدن به جمع چهار تیم پایانی کوپا دل ری بازماندند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند اما در دقایق ابتدایی، موقعیت ویژه ای روی دروازه ها ایجاد نشد. بازی با همین روند ادامه داشت و در دقیقه 16، روی پاس ایساک، این عدنان یانوزای بود که صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع ادر میلیتائو، دروازه رئال را نجات داد. چند دقیقه بعد نوبت رئالی ها بود که روی حرکت خوب وینیسیوس و ارسال او، ناچو صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او راهی به چهارچوب دروازه سوسیداد پیدا نکرد.

سرانجام در دقیقه 22، این تیم میزبان بود که به گل اول رسید. ابتدا این ایساک بود که با یک شوت محکم دروازه رئال را هدف قرار داد اما آرئولا توپ را برگشت داد. توپ برگشتی پشت محوطه جریمه به مارتین اودگارد رسید و این بار ضربه او با اشتباه آرئولا همراه شد و سوسیداد به گل اول رسید.

 

1476365

 

1476368

 

حملات سوسیداد بعد از این گل ادامه داشت و چیزی نمانده بود که این تیم در دقیقه 27 به گل دوم برسد اما باز هم حضور به موقع میلیائو، مانع از باز شدن دروازه رئال شد.

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقایق پایانی نیمه اول، هر دو تیم صاحب موقعیت های خوبی برای گلزنی شدند. در دقیقه 38، رئال صاحب دو موقعیت پیاپی شد اما این رامیرو بود که هر دو بار مانع از رسیدن تیم میزبان به گل شد. یک دقیقه بعد نوبت سرخیو راموس بود که با ضربه سر تیر دروازه حریف را به لرزه دربیاورد ولی کمک داور این موقعیت را آفساید اعلام کرد.

در آخرین ثانیه های این نیمه، سوسیداد می توانست به گل دوم برسد ولی ایساک زیر فشار راموس نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را سوسیداد بهتر آغاز کرد و در دقیقه 49، روی پاس اودگارد، ایساک دروازه رئال را باز کرد ولی داور این گل را نپذیرفت.

ولی تیم میهمان برای رسیدن به گل دوم سرانجام در دقیقه 54 نتیجه داد. روی حرکت خوب باررِنِچا از سمت چپ و ارسال او بود که ایساک با یک ضربه تماشایی، دروازه رئال را باز کرد.

 

1476356

 

رئالی ها هنوز از شوک این گل خارج نشده بودند که سوسیداد در دقیقه 56 به گل سوم رسید. روی یک ارسال بود که توپ درون محوطه جریمه رئال به ایساک رسید و او هم با یک شوت تماشایی، توپ را به سقف دروازه آرئولا کوبید.

 

1476364

 

بازیکنان رئال خیلی زود به این گل واکنش نشان دادند و در دقیقه 59، یکی از گل های خورده را جبران کردند. حرکت خوب براهیم دیاز و پاس او به سمت چپ برای مارسلو، با شوت دقیق این مدافع پیش تاخته همراه شد و اختلاف به دو گل کاهش پیدا کرد.

حملات رئال بعد از این گل ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 64، وینیسیوس گل دوم میزبان را به ثمر برساند اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

در مقابل این سوسیداد بود که در دقیقه 69 به گل چهارم رسید. ارسال زمینی ایساک از سمت راست، درون محوطه جریمه رئال به میکل مرینو رسید و او هم با یک ضربه نه چندان محکم، دروازه را باز کرد.

 

 

1476369

 

زیدان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، رودریگو و یوویچ را به زمین فرستاد و با حضور این دو بازیکن، فشار حملات رئال افزایش پیدا کرد.

در دقیقه 80 وینیسیوس دروازه سوسیداد را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR این گل را نپذیرفت. اما یک دقیقه بعد، رودریگو توانست گل دوم میزبان را به ثمر برساند. پاس بلند مارسلو به محوطه جریمه سوسیداد را وینیسیوس در عرض برای رودریگو ارسال کرد و او هم با یک بغل پای مطمئن، کار را تمام کرد.

فشار حملات رئال برای زدن گل های بعدی ادامه پیدا کرد و بعد از یکی دو موقعیت نصفه ونیمه، این تیم در دقیقه سوم وقت های تلف شده به گل سوم رسید. بعد از اینکه دروازه بان سوسیداد یک شوت را به طور ناقص دفع کرد، توپ به بنزما رسید و ارسال دقیق او را ناچو با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

دو دقیقه بعد گروسوبال با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا سوسیداد 10 نفره شود اما این اتفاق هم باعث نشد تا رئال به گل تساوی برسد و بازی در نهایت با پیروزی 4-3 میهمان و صعود این تیم به نیمه نهایی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها