کد خبر : 1667063 | 18 بهمن 1398 ساعت 01:28 | 102.9K بازدید | 0 دیدگاه

بحران دست از سر آبی و اناری ها برنمی دارد

بیلبائو 1-0 بارسلونا: شب شگفتی‌ها تکمیل شد

بارسلونا هم با شکست 1-0 مقابل بیلبائو، از دور رقابت های جام حذفی اسپانیا کنار رفت.

بیلبائو 1-0 بارسلونا: شب شگفتی‌ها تکمیل شد

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی بعد از حذف رئال مادرید از رقابت های کوپا دل ری، بارسلونا هم مقابل بیلبائو شکست خورد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها کنار رفت. 

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 5، روی پاس مسی، این آنسو فاتی بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه بیلبائو پیدا نکرد.

سه دقیقه بعد، این بار روی حرکت سمدو بود که فاتی صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع نونیوز دروازه بیلبائو را نجات داد و توپ برگشتی را هم دی یونگ با ضربه سر زد که به راحتی در اختیار سیمون قرار گرفت. در دقیقه 10، روی یک ضربه کرنر، توپ با ضربه سر مارتینز به اینیاکی ویلیامز رسید و او هم دروازه بارسا را باز کرد اما داور به دلیل آفساید، این گل را نپذیرفت.

در ادامه این بازیکنان بارسا بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. در دقیقه 32، اشتباه تراشتگن، گارسیا را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه بارسا پیدا نکرد.

 

1476392

 

چند دقیقه بعد بار دیگر این گارسیا بود که روی یک ارسال صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او را تراشتگن مهار کرد. در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم بازیکنان بارسا بیشتر صاحب توپ و میدان بودند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم هم با برتری بارسا آغاز شد؛ هرچند در دقایق ابتدایی، موقعیت خاصی روی دروازه بیلبائو ایجاد نشد. در دقیقه 55 بود که روی پاس در عمق مسی، دی یونگ صاحب موقعیت شد اما پیش از زدن ضربه نهایی، در برخورد با سیمون، دروازه بان بیلبائو، سرنگون شد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت و در عوض هافبک بارسا را با کارت زرد جریمه کرد.

حملات بارسا ادامه پیدا کرد و در دقیقه 65، بار دیگر دی یونگ درون محوطه جریمه بیلبائو سرنگون شد اما این بار هم داور نقطه پنالتی را نشان نداد. شش دقیقه بعد، روی پاس سرخی روبرتو برای گریزمان، بهترین موقعیت بارسا ایجاد شد اما ضربه ستاره فرانسوی را سیمون مهار کرد تا دروازه بیلبائو بسته بماند.

فشار حملات بارسا در دقایق پایانی بازی هم ادامه داشت و حتی مسی در دقیقه 88 صاحب یک موقعیت خوب شد اما او نیز نتوانست سیمون را مغلوب کند.

در حالی که به نظر می رسید این 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید، این بیلبائو بود که در سومین دقیقه از وقت های تلف شده به گل برتری رسید. روی یک ارسال از سمت راست از ایبای گومز بود که توپ با ضربه سر اینیاکی ویلیامز به گوشه دروازه بارسا رفت و بازی با همین یک گل به سود بیلبائو به پایان رسید.

 

1476393

 

1476394

دیدگاه‌ها