کد خبر : 1667082 | 18 بهمن 1398 ساعت 12:36 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

لوسین فاوره:

هالند ۱۹ ساله است و ما باید مراقب او باشیم

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند، معتقد است که باید با دقت بیشتری در رابطه با ارلینگ هالند عمل شود.

هالند ۱۹ ساله است و ما باید مراقب او باشیم

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند نروژی یکی از پر سر و صدا ترین و مهم ترین بازیکنان در نقل و انتقالات زمستانی بود اما در نهایت دورتموند را به‌عنوان تیم جدید خود انتخاب کرد. این پدیده نروژی خیلی زود توانایی های خود را به نمایش گذاشت و تاکنون در سه بازی بوندسلیگا هفت گل برای زنبور ها به ثمر رسانده است.

سرمربی دورتموند اما معتقد است که باید با دقت بیشتری در رابطه با هالند برخورد شود. لوسین فاوره در این باره گفت: " همانطور که قبلا هم گفتم من اولین کسی هستم که می دانم باید از ابتدا به هالند بازی دهم اما قطعا شما به اندازه من درباره وضعیت بدنی او نمی دانید. ما باید مراقب او باشیم و منطقی تر عمل کنیم. البته که من می خواهم به او اجازه دهم همه بازی ها را انجام دهد اما ما هنوز هم باید گاهی اوقات از او مراقبت کنیم. او 19 سال سن دارد و من در مورد پیش فصل و مصدومیت قدیمی اش صحبت می کنم. ما باید منطقی باشیم. "

 

 

1475829

 

 

فاوره درباره مصدومیت مارکو رویس نیز گفت: " متاسفانه مارکو مصدوم است و این اتفاق در آخرین لحظات بازی قبل رخ داد. من از این موضوع ناراحت هستم اما مارکو هنوز هم برای تیم مهم خواهد ماند. گزینه های مختلفی برای جایگزینی او وجود دارد اما بستگی به سیستم دارد. در این باره هنوز تصمیم نگرفته ایم."

دیدگاه‌ها