کد خبر : 1667097 | 18 بهمن 1398 ساعت 13:39 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو و صحبت های جالب درباره کونته، زلاتان و دربی

آندره آ پیرلو، ستاره سابق تیم های میلان و اینتر، صحبت های جالبی را درباره دربی دلامادونینا مطرح کرد.

پیرلو و صحبت های جالب درباره کونته، زلاتان و دربی

به گزارش "ورزش سه"، یک شنبه شب دو تیم اینتر و میلان در آخرین بازی هفته بیست و سوم سری آ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدا از موقعیت جدولی دو تیم، دربی دلامادونینا همواره و در هر شرایطی از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بوده است.

آندره آ پیرلو که سابقه حضور در هر دو تیم اینتر و میلان را در کارنامه دارد، صحبت‌های جالبی را درباره دربی دلامادونینا مطرح کرده است.

دربی میلان؟


اینتر از وضعیت بهتری برخوردار است اما هر دو می دانند که این یک مسابقه است که می تواند فصل را تغییر دهد زیرا فقط امتیاز اهمیت ندارد بلکه اعتماد به نفس را نیز افزایش می دهد.

 

زلاتان ابراهیموویچ؟


هم تیمی های او در هر جلسه تمرینی با زلاتان تمرکز زیادی را احساس می کنند زیرا او واقعاً باعث ایجاد انگیزه در شما می شود. درست است که او فریاد می زند و زیاد عصبانی می شود اما من افراد بسیار کمی مانند او را می شناسم. در ۳۸ سالگی فوتبال بازی می کند این در حالی است که من در این سن و بعد از یک مصدومیت فوتبال را رها کردم. من زانو درد داشتم و یک روز صبح از خواب بیدار شدم و از خودم می پرسیدم که چرا باید تمرین کردن را ادامه دهم.

 

 

1475855

 

 

 

آنتونیو کونته و اریکسن؟


آنها تا پایان فصل به مبارزه ادامه خواهند داد. کونته بهترین سرمربی است که من تا به حال داشته ام. او در کسب پیروزی وسواس زیادی دارد و به همین خاطر بعد از هر شکست بسیار عصبانی می شود.
در مورد کریستین اریکسن هم فکر می‌کنم که سطح اینتر را افزایش خواهد داد اما با این وجود فعلاً به زمان نیاز دارد.

 

 

 

1474017

 

دیدگاه‌ها