کد خبر : 1667160 | 18 بهمن 1398 ساعت 17:57 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

گل شماره 8 کاپیتان؛‌ نوری، ناجی ابدی پارس جم

کاپیتان پارس جنوبی جم هشتمین گل فصل خود را به ثمر رساند.

گل شماره 8 کاپیتان؛‌ نوری، ناجی ابدی پارس جم

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری در 37 سالگی برای پارس جنوبی جم می‌درخشد و نشان می‌دهد که فوتبال ربطی به سن و سال ندارد. او که سومین فصل حضورش در پارس جم را سپری می‌کند امروز در بازی با سایپای تهران یکبار دیگر برای تیمش گل زد و تبحر خود را در امر گلزنی نشان داد.


در شرایطی که پارس جنوبی یک بر صفر در مسابقه امروز از سایپا عقب بود، محمد نوری در دقیقه 80 روی ارسال محمود شفیعی از جناح راست و با ضربه سری محکم دروازه خودروسازان را گشود و بازی را به تساوی کشاند تا یک امتیاز باارزش برای تیمش به ارمغان بیاورد.


نوری با این گل برای هشتمین بار در فصل جاری دروازه حریفان را باز کرد تا یک رکورد بی نظیر به جا بگذارد. کاپیتان باتجربه پارس جنوبی در دیدارهای تیمش مقابل گل‌گهر، سایپا، نساجی، پیکان، سپاهان و شاهین بوشهر گلزنی کرده است. جالب اینکه او مقابل گل‌گهر و سایپا رفت و برگشت دروازه حریفان را باز کرده تا تعداد گل‌های زده‌اش به 8 برسد. البته 4 گل از 8 گل زده نوری از روی نقطه پنالتی بوده است.
نوری بعد از باز کردن دروازه سایپا در مسابقه عصر جمعه طبق معمول که در شادی خود با انگشتانش تعدادگل‌های زده اش را نشان می‌دهد 8 انگشت خود را رو به دوربین‌ها نشان داد و اینچنین نمایش خودش را به رخ کشید.

 


نکته قابل توجه دیگر درباره هافبک سابق تیم ملی و پرسپولیس این است که او بهترین هافبک گلزن تاریخ لیگ برتر نیز محسوب می‌شود. نوری در مجموع دوران فوتبالش 65 بار با پیراهن تیم های مختلف گل زده که این آمار برای یک بازیکن در خط هافبک بی نظیر محسوب می‌شود. او حالا در کنار ارسلان مطهری و شیخ دیاباته در رده دوم جدول گلزنان نیز قرار گرفته و برای آقای گلی نیز شانس دارد.

دیدگاه‌ها