کد خبر : 1667322 | 19 بهمن 1398 ساعت 13:50 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

زامورانو:

دوست دارم ویدال در اینتر در کنار سانچس بازی کند

ایوان زامورانو، اسطوره فوتبال شیلی و ستاره سابق اینتر، معتقد است که آرتورو ویدال، هافبک بارسا، باید فصل آینده در اینتر در کنار الکسیس سانچس بازی کند.

دوست دارم ویدال در اینتر در کنار سانچس بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، ویدال از شرایطش در بارسا چندان راضی نیست و حتی در این ژانویه شایعاتی در مورد رفتن او به اینتر منتشر شد اما این اتفاق در نهایت رخ نداد.

از سوی دیگر، الکسیس سانچس این فصل به طور قرضی از منچستریونایتد به اینتر رفته اما گفته می شود شیاطین سرخ به دنبال بازگرداندن او به الدترافورد هستند ولی زامورانو امیدوار است که این دو ستاره شیلیایی فصل آینده در کنار هم برای نرآتزوری بازی کنند.

 

1467790

 

او به خبرنگاران گفت:" سانچس با منچستریونایتد قرارداد دارد اما باید ببینیم او در کجا می خواهد به بازی کردن ادامه بدهد و کجا احساس رضایت می کند. مهمترین چیز این است که الکسیس از بازی کردن لذت ببرد زیرا او وقتی مصدوم شد که به فرم خوبش برگشته بود. او در منچستریونایتد خیلی بازی نکرد و این به آن معناست که او به آمادگی کامل نرسیده بود.

من دوست دارم الکسیس در میلان بماند؛ به ویژه اینکه او این فرصت را خواهد داشت که در کنار یک بازیکن شیلیایی دیگر بازی کند.

فقط باید خوش بین باشیم که فصل بعد دو بازیکن شیلیایی در اینتر بازی کنند. ما می دانیم که ویدال چه اهمیتی برای آنتونیو کونته دارد و من مطمئنم که باشگاه در ژوئن تمام تلاشش را برای به خدمت گرفتن او از بارسا خواهد کرد. هواداران اینتر از داشتن آرتورو خیلی خوشحال می شوند."

دیدگاه‌ها