کد خبر : 1667326 | 19 بهمن 1398 ساعت 14:38 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

پرونده باز یک بازبینی جنجالی در تیم ملی کشتی

میثم نصیری بعد از ترک اردوی تیم ملی کشتی آزاد به شدت از کادرفنی انتقاد کرده و گفته می شود رییس فدراسیون هم دستور پیگیری مجدد داده است.

پرونده باز یک بازبینی جنجالی در تیم ملی کشتی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مدتی قبل میثم نصیری در جام تختی به میزبانی کرمانشاه توانست با شکست دادن تمامی رقبای خود عنوان قهرمانی وزن 65 کیلوگرم را از آن خود کند، چند روز بعد کادرفنی به خاطر برخی حواشی ایجاد شده از کمیته داوران خواست فیلم مسابقه نیمه نهایی بین مقصودی و نصیری را بازبینی کند.


بعد از بازبینی با نظر داوران مقصودی برنده این مسابقه اعلام شد و همین باعث شد تا کادرفنی به فکر راه حل جدیدی باشد. کادرفنی تصمیم به برگزاری انتخابی درون اردویی بین این 2 نفر گرفت تا نفر نهایی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شود.


میثم نصیری که خودش را قهرمان جام تختی می دانست، در این مسابقه حاضر نشد و با ناراحتی اردوی تیم ملی را ترک کرد. کادرفنی هم نام امیرحسین مقصودی را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام کرد.


بعد از گذشت چند روز نصیری در مصاحبه‌ای به شدت از غلامرضا محمدی و کادرفنی تیم ملی انتقاد و کار خودش در تیم ملی را تمام شده دانسته است.


حالا خبر می‌رسد علیرضا دبیر به این موضوع ورود کرده و از مدیر تیم‌های ملی و سرمربی تیم ملی خواسته با بازبینی مجدد در تصمیم گیری‌ها، از ضایع شدن حق هر کسی جلوگیری کنند.


با اینکه بعید است تغییری در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد به وجود بیاید، باید دید در نهایت این پرونده باز به کجا خواهد رسید.

دیدگاه‌ها