کد خبر : 1667327 | 19 بهمن 1398 ساعت 14:39 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

استارت دوباره وزنه برداران در راه المپیک

کیانوش و سهراب در آسیایی رقابت می‌کنند؟

مرحله جدید اردوهای تیم ملی وزنه برداری برای شرکت در مسابقات غرب آسیا و قهرمانی آسیا از 22 بهمن در تهران آغاز می‌شود.

کیانوش و سهراب در آسیایی رقابت می‌کنند؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی وزنه برداری که 2 سهمیه برای حضور در المپیک 2020 دارد، بعد از حضور در مسابقات بین‌المللی جام فجر در رشت، از 22 بهمن بار دیگر کار خود را در تهران آغاز می کند.


دور جدید اردوهای تیم ملی وزنه برداری جهت اعزام به مسابقات غرب آسیا و قهرمانی 2020 بزرگسالان آسیا از روز سه شنبه 22 بهمن‌ماه با حضور 8 ملی‌پوش در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود.


برهمین اساس، حافظ قشقایی، حسین سلطانی، علی میری، سهراب مرادی، کیانوش رستمی، امیر حقوقی، علی هاشمی و علی داودی نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند که تمرینات تا 6 اسفندماه ادامه پیدا خواهد کرد.


همچنین، بعد از پایان هفته سوم لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور، نفرات برتر این رقابتها به اردوی بعدی تیم ملی بزرگسالان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا دعوت خواهند شد.


رقابت‌های غرب آسیا 6 تا 10 اسفندماه در امارات و مسابقات قهرمانی بزرگسالان 2020 آسیا 28 فروردین‌ماه تا 6 اردیبهشت‌ماه در قزاقستان برگزار می‌شود.


این 2 مسابقه آخرین مراحل رقابت های گزینشی المپیک 2020 به حساب می آیند و بعد از پایان مسابقات قهرمانی آسیا، 2 ملی پوش اعزامی ایران به توکیو مشخص خواهند شد.

دیدگاه‌ها