کد خبر : 1667397 | 19 بهمن 1398 ساعت 22:23 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس مقصد بعدی فیلیپ کوتینیو خواهد بود؟

ممکن است فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بایرن مونیخ در تابستان راهی یوونتوس شود.

یوونتوس مقصد بعدی فیلیپ کوتینیو خواهد بود؟

به گزارش "ورزش سه"، شرایط چندان بر وفق مراد فیلیپ کوتینیو پیش نمی رود و تکلیف این ستاره خلاق برزیلی برای فصل بعد در هاله ای از ابهام قرار دارد. بعد از گذراندن یک فصل و نیم ناکام در بارسلونا، در تابستان سال قبل این بایرن مونیخ بود که فیلیپ کوتینیو را به صورت قرضی و با بند اختیاری خرید 120 میلیون یورویی برای تابستان سال 2020 به خدمت گرفت، اما اخبار حاکی از آن است باشگاه آلمانی تمایلی به فعال کردن این بند نداشته و کوتینیو مجبور است در تابستان دوباره به بارسلونا بازگردد.

 

1476549

 

اما نشریه کالچومرکاتو مدعی شد مدیر برنامه فیلیپ کوتینیو قصد دارد این ستاره برزیلی را به یوونتوس، پاری سن ژرمن و لیورپول پیشنهاد داده و با آنها در مورد انتقال کوتینیو مذاکره کند.

 

یوونتوس شانس قابل توجهی برای خرید فیلیپ کوتینیو دارد، زیرا آنها در تابستان بعدی به دنبال جذب یک هافبک طراز اول خواهند بود و به همین دلیل شانس انتقال این بازیکن را بررسی خواهند کرد. فیلیپ کوتینیو که دو سال قبل با مبلغی در حدود 160 میلیون یورو راهی بارسلونا شد، احتمالا می تواند با رقمی بین 80 تا 90 میلیون یورو با تیم جدیدش به توافق دست یابد.

 

فیلیپ کوتینیو نسبت به دو سال پیش دچار افت محسوسی شده و به همین دلیل حالا راحت تر امکان خرید او وجود دارد. گرچه این ستاره برزیلی شخصا علاقمند به بازگشت به لیگ برتر است، اما شاید یوونتوس مقصد بعدی فیلیپ کوتینیو لقب گیرد.

دیدگاه‌ها