کد خبر : 1667429 | 20 بهمن 1398 ساعت 09:21 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی صرب الشرطه امیدوار به شکست استقلال

ایلیچ: مصدومیت کرار ما را شوکه کرد

سرمربی صرب باشگاه الشرطه از مصدومیت ستاره سرشناس این تیم در بازی تدارکاتی هفته قبل با النفط به عنوان بدترین اتفاق ممکن در آستانه بازی با استقلال نام برد.

ایلیچ: مصدومیت کرار ما را شوکه کرد

به گزارش "ورزش سه"، آلکساندر ایلیچ یکی از معدود مربیان خارجی شاغل در فوتبال باشگاهی عراق است. این مربی 47 ساله صرب در آستانه ورود به فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی با استقلال ایران از مصدومیت ستاره سرشناس میانه میدان این تیم به عنوان بدترین اتفاق و شوک بزرگ نام برد و ابراز امیدواری کرد شاگردانش بتوانند از سد استقلال بگذرند.


ایلیچ با اشاره به این که تیم آماده ورود به این چالش هیجان انگیز است، گفت:« مدتی است از بازی های رسمی به دور هستیم اما با این وجود کارمان را طوری پیش بردیم که جدیت حرف اول و آخر را در اردوی الشرطه می زند. بازی های مهمی پیش رو داریم که اولین بازی فردا مقابل استقلال ایران است، جدالی سخت و دشوار که باید با جدیت با آن برخورد و رفتار کنیم. اگر مقابل استقلال پیروز شویم، بدون شک از ته دل خوشحال می شوم و می خندم».


او با اشاره به مصدومیت ستاره کلیدی خود در خط میانی تصریح کرد:« از دست دادن جاسم کرار آن هم مقابل تیمی مثل استقلال که شناخت کافی از آنها به خاطر سال ها بازی در فوتبال ایران داشت، شوک بزرگی بود و ای کاش این اتفاق در بازی تدارکاتی هفت قبل رخ نمی داد اما مصدومیت هم جزئی از فوتبال است و باید با آن کنار بیاییم و خودمان را بدون کراربرای این بازی مهم آماده کنیم».


نکته جالب در خصوص مربی صرب باشگاه الشرطه که به صورت گسترده ای در فضای مجازی عراق بازتاب داشت سکوت او در قبال سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی و تحت فشار تیم ملی بود چون ایلیچ ترجیح داد به سئوال خبرنگاران در خصوص او پاسخی ندهد.

دیدگاه‌ها