کد خبر : 1667473 | 20 بهمن 1398 ساعت 11:47 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل ریحان، نصرتی و پایان شکست ناپذیری

تیم گل ریحان که هفته های متمادی تیم شکست ناپذیر رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بود در خانه تیم داماش گیلان دومین شکست را متحمل شد. با نتیجه دو بر یک.

گل ریحان، نصرتی و پایان شکست ناپذیری

به گزارش "ورزش سه"، گل ریحان با این شکست به رده سوم جدول سقوط کرد و جایگاه خودرا به تیم خوشه طلایی داد. تیمی که با محمود فکری نیم فصل دوم را خوب شروع کرده است و با همین روند می تواند یکی از دو گزینه صعود باشد. البته با توجه به اینکه 11 هفته به پایان بازی ها باقی مانده تیم گل ریحان هم می تواند بار دیگر به جمع مدعیان برگردد.

 

تیم گل ریحان با 12 تساوی رکوردار تساوی ها در این فصل از بازی ها است. با توجه به اینکه مس رفسنجان در صدر جدول هم چنان به سیر صعودی خود ادامه می دهد به نظر می رسد دیگر مدعیان باید برای جایگاه دوم تلاش کنند و با توجه به کثرت مدعیان تیم هایی چون گل ریحان در صورتی صعود خواهند کرد که در هفته های باقی مانده دچار کمترین لغزش شوند.

 

گل ریحان دیروز در شرایطی در خانه تیم داماش گیلان با نتیجه دو بر یک شکست خورد که دربین سه تیم بالای جدول با 13 گل خورده دارای بهترین خط دفاعی است. به نظر می رسد تیم محمد نصرتی برای تداوم موفقیت ها بیشتر از نباختن باید به بردن فکر کند. رقابت برای سکوی دومی سخت و نفس گیر است و طبیعتا تیمی شانس بیشتری برای صعود خواهد داشت که تهاجمی تر فوتبال کند و در جریان بازی برای پیروزی صاحب موقعیت های بیشتری شود. به خوبی می دانیم با فوتبال دفاعی تا جایی می توان پیش رفت اما موفقیت ها در فوتبال تهاجمی نا محدود است.

دیدگاه‌ها