کد خبر : 1667478 | 20 بهمن 1398 ساعت 11:58 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

فجر سپاسی؛ مدعی ای که دیگر مدعی نیست

فجر سپاسی که در نیم فصل نخست در حد و اندازه های تیم مدعی بود در دور برگشت لیگ یک نشانی از تیم خوب گذشته ندارد و مدام شکست می خورد.

فجر سپاسی؛ مدعی ای که دیگر مدعی نیست

به گزارش "ورزش سه"، فجر سپاسی این بار در برابر آرمان گهر سیرجان شکست خورد. تیمی که برای بقاء در جدول بازی ها تلاش می کند. آنهم با نتیجه عجیب 4-0. به طور حتم و با توجه به اینکه فجر سپاسی بیشتر مهره های خوب خود را حفظ کرده و اینها فوتبال خود را فراموش نکرده اند بیشترین دلیل برای امتیازات از دست رفته در هفته های اخیر مشکلات روحی و روانی است. مشکلاتی که شاید نشات گرفته از عدم پرداخت ها باشد که در خیلی از تیم های باشگاهی بدعت شده است.

 

فجر سپاسی اگر امتیازات مهم دور رفت را تصاحب نمی کرد چه بسا با شکست های هفته های اخیر به نیمه پایین جدول می رفت اما اکنون با 35 امتیاز تیم هشتم جدول بشمار می رود. اختلاف 6 امتیازی این تیم با تیم دوم جدول بدین معنی است که فجر به روی کاغذ هنوز شانس صعود دارد.

 

شکست در برابر آرمان گهر ششمین شکست تیم فجر سپاسی دراین دوره از بازی ها بود. شکست هایی که اگر تکرار شود هفته به هفته تیم را به نیمه پایین جدول نزدیک تر خواهد کرد و داوود مهابادی تا دیر نشده باید تدبیری اتخاذ کند.  فجر سپاسی در روزهایی که در قامت صعود به لیگ برتر هم نبود چنین شکست هایی را پذیرا نمی شد و این شکست در صورتی تکرار نخواهد شد که از سوی تیم کالبد شکافی شود.

 

تیم خوب نیم فصل اول حالا با همان بازیکنان به یک تیم ضعیف تبدیل شده است. پرداختن به چرایی این موضوع و تلاش برای رفع مشکلات موجب می شود فجر دوباره خود را پیدا کند چون فوتبال برای همه تیم ها ادامه دارد و 11 هفته به پایان بازی های این فصل لیگ یک باقی مانده است.

دیدگاه‌ها