کد خبر : 1667485 | 20 بهمن 1398 ساعت 12:18 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهیم از گروه مرگ صعود کنیم

قاضی: برابر الهلال لحظه ای پاپس نمی کشیم

شهرخودرو برای یکی از سخت ترین بازی هایش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به امارات رفته تا روز دوشنبه برابر مدافع عنوان قهرمانی به میدان برود.

قاضی: برابر الهلال لحظه ای پاپس نمی کشیم

به گزارش" ورزش سه" شهرخودرو عملکرد فوق العاده ای تا اینجا برای رسیدن به مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داشته است. آن ها در حالی که ماجرای سلب میزبانی از رقابت های پلی آف باعث شد که خیلی دیر برای بازی برابر الرفاع بحرین به شارجه بروند اما دو بر یک حریف را شکست دادند و سپس در یک سفر سخت به قطر به مصاف السیلیه این کشور رفتند. شهرخودرو این بازی دشوار را هم در ضربات پنالتی برد تا راهی یکی از سخت ترین گروه های این فصل لیگ قهرمانان شود. شهرخودرو با تیم های الاهلی امارات، پاختاکور ازبکستان و الهلال عربستان مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها همگروه شده و روز دوشنبه در دوبی باید به مصاف تیم قدرتمند الهلال برود.


محمدقاضی یکی از بازیکنان باتجربه شهرخودرو است که در نیم فصل از نساجی به این تیم پیوست و مجتبی سرآسیایی حساب ویژه ای روی او و دیگر با تجربه هایش برای کسب نتیجه خوب در این دیدار فوق دشوار دارد. قاضی در ارتباط با شرایط تیم شهرخودرو بعد از شکست برابر فولادخوزستان گفت:"  باختن دربرابر فولاد یک اتفاق بود. در این بازی  دو اشتباه از سمت ما رخ داد و به خاطر این نتوانستیم ببریم در غیراینصورت هرگز نمی باختیم. اما فوتبال است و این اتفاقات رخ می دهد. ما آن بازی را فراموش کردیم و حقمان باخت نبود.در حال حاضر تمام تمرکزمان را برای بازی با الهلال گذاشته ایم و با روحیه ای که کل تیم دارد دنبال یک نتیجه خوب هستیم."


او در ارتباط با مجتبی سرآسیایی که بعد از رفتن یحیی گل محمدی به پرسپولیس هدایت شهرخودرو را به عهده گرفته افزود:"  سرآسیایی یک مربی جوان و با برنامه است و تمام تلاشش را می کند تیم شرایط خوبی پیدا کند. ما به او در این راه کمک می کنیم و می خواهیم کنارش باشیم. بازیکنان باتجربه می توانند به تیم کمک کنند تا او هم بتواند نتایج خیلی خوبی بگیرد. مطمئن هستم این اتفاق می افتد.مهمترین موضوع برای موفقیت یک تیم همدلی است که شهرخودرو به این مهم رسیده است."

 

1453559


قاضی اضافه کرد:"  شرایط آسیا کلا با لیگ و جام حذفی متفاوت است. در آنجا تیم ها خیلی با قدرت هستند. از نظر امکانات در شرایط خوبی قرار دارند و از نظر بازیکن هم خوب هستند.من زمانی که در ذوب آهن بودم در گروه مرگ بودیم اما در لیگ قهرمانان سربلند ماندیم. در آن سال  دو بازی با الهلال داشتیم و این تیم را بردیم و به مرحله بعدی رفتیم. اگر یکدل و همقسم باشیم انشالله از این بازی سخت که حریفانمان از نظر بازیکن و امکانات متفاوت با ما است می توانیم به سلامت عبور کنیم. ما هم شهرخودرو و یک تیم خوب و همدل و یکدست هستیم و می رویم یک بازی پرقدرت انجام بدهیم. پا پس نمی کشیم و تا سرحد توان تلاش می کنیم که نتیجه خوبی بگیریم."


مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال درباره حضور مجددش در شهرخودور هم گفت:" من دو پیشنهاد دیگر هم داشتم اما شهرخودرو را به این دلیل انتخاب کردم  چون قبلا اینجا بودم و روزهای خیلی خوبی داشتم. حس و حالم این بود که بتوانم شرایط خوبی را برای خودم و تیم رقم بزنم. با آقای سرآسیایی صحبت کردم و ایشان خواستند که به این تیم بیایم و من هم قبول کردم."
او اضافه کرد:" من می دانستم شهرخودرو بازی های آسیایی دارد و باشگاه هم می خواست شرایطی داشته باشد که در لیگ و آسیا موفق باشد. تصمیم گرفتم بیایم و شرایط جدیدی را تجربه کنم و می دانم در کنار همدیگر می توانیم شرایط خوبی را رقم بزنیم و حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم."


قاضی در انتها هم درباره جدایی اش از نساجی گفت:" در نساجی اتفاقات بدی برای من رقم خورد. الان صحبت کردن درباره این موضوع خیلی لزومی ندارد و برگشتن به گذشته است. انشالله به موقعش در این ارتباط صحبت خواهم کرد."

دیدگاه‌ها