کد خبر : 1667510 | 20 بهمن 1398 ساعت 14:10 | 86K بازدید | 0 دیدگاه

نظرم در مورد AFC عوض شد

مجیدی: پرسپولیس از دست ما فرار کرد!

سرمربی استقلال امیدوار است فردا تیمش نتیجه مناسبی برابر الشرطه عراق در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بگیرد.

مجیدی: پرسپولیس از دست ما فرار کرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال بعد از کسب دو پیروزی قاطع برابر الکویت و الریان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا فردا باید در اولین گام در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشرطه برود.

 

فرهاد مجیدی با حضور در نشست خبری قبل از این بازی پاسخ خبرنگاران را داد:

 

 

نبود بازیکنان به ما لطمه نمی زند


در مورد سوال شما تیم ما یک تیم جوان است. ذخیره ها بسیار با کیفیت هستند و سعی کردم در این چند ماه نشان بدهیم تیم هستیم و نبود چند بازیکن به تیم لطمه نمی زند. چیزی که من را نگران کرده است خستگی بازیکنان است ولی با انگیزه ای که بچه ها دارند انشاالله بازی را خوبی به نمایش خواهیم گذاشت.

 

 

شرایط استقلال در لیگ ایران؟

 

تیمی که من سرمربی آن هستم یک تیم فوق العاده خوب است، با انگیزه زیاد و تیم یکدست و یکدل. وقتی تیم یکدل باشد و مشکلی پیش بیاید آن مشکل آسیب نمی زند. در این 4 بازی که من سرمربی استقلال هستم 12 گل زده ایم و سه گل دریافت کرده ایم، این آمار نشان می دهد کیفیت ما بسیار بالا است. ما در بازی های قبلی هم نفرات اصلی مان را نداشتیم. در بازی با پرسپولیس دقیقه 90 گل خوردیم و یک جورایی این تیم از دست ما در رفت. آماری که گفتم بچه ها در لیگ هم کیفیت بسیار خوبی داشته اند. 

 

 

گل بشار به استقلال؟ 

 

بشار بسیار بازیکن خوبی است و کلا بازیکنان عراقی بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند. ما تیم الشرطه را آنالیز کرده ایم، 15 بازیکن این تیم سابقه ملی دارند. 

 

 

ترس استقلال از شکست؟ 

 

با احترام به تیم فوتبال الشرطه ما از هیچ تیمی نمی ترسیم. همانطور که برابر الریان با جسارت بازی کردیم فردا هم همین کار را انجام می دهیم. چه در بازی های داخلی و چه خارجی بازیکنان ما هیچ ترسی از هیچ حریفی ندارند. 

 

 

من سرمربی موقت نیستیم 

 

قرارداد من یک سال و نیمه است و تا هروقت به من نیاز داشته باشند هستم و اگر هم من را نخواستند به عنوان یک هوادار کنار تیم هستم. برای من، بازیکنان و هواداران استقلال فراتر از یک باشگاه است. شاید این را تجربه نکرده اید، این تیم دو قهرمانی آسیا دارد و به شما حق می دهم ندانید ما چه تیم بزرگی هستیم. 

 


گرفتن میزبانی از تیم های ایرانی؟


من در ایران؛ امارات و قطر بازی کرده ایم و تصورم از AFC صلح و دوستی بود اما گرفتن میزبانی ما نظر من را به کلی عوض کرد. هیچ دلیلی ندارد بازی ها در ایران برگزار نشود.

 

 

دیدگاه‌ها