کد خبر : 1667519 | 20 بهمن 1398 ساعت 14:08 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

یورش تی‌تی‌ها به حوالی صدر جدول (عکس)

تراکتور در این هفته می تواند به کمک تی تی ها از تقابل سپاهان – پرسپولیس بیشترین بهره را ببرد.

به گزارش "ورزش سه"؛ تراکتور در رده سوم و اختلاف دو امتیازی سپاهان قرار دارد و تقابل پرسپولیس صدرنشین و سپاهان رده دومی این شانس را به تبریزی ها می دهد که با شکست دادن سایپا به رده دوم صعود کنند و در تعقیب پرسپولیس صدرنشین باشند.

 

شاگردان الهامی این هفته تلاش خواهند کرد تا از لغزش سپاهان مقابل پرسپولیس بهترین بهره را برده و خود را یک رده بالاتر بکشند و در این راه روی هواداران خود حساب ویژه ای باز خواهند کرد. و بایستی دید تی تی ها از این دیدار چگونه استقبال خواهند کرد.

 

تی تی ها در این فصل نشان داده اند که در کنار تیم پرستاره خود بودند و بارها توانسته اند یادگار امام را سرخ رنگ کنند و تیم خود را برای یک برد همراهی کنند. تی تی ها هر موقع که خواسته اند، توانسته اند که غیر از سکوها استادیوم یادگار تمامی راهروها و پله ها را نیز برای این تیم پر کرده و حامی تیم خود باشند و روز جمعه می تواند یک روز خاص در تبریز باشد.

 

1476975

 

اینکه تی تی ها را خاص خطاب کنیم دلیلش حضور در جمع برترین های ماه ترانسفر مارکت است که بار دیگر تی تی ها تبدیل به تیتر یک فوتبال دنیا کرده بود.

 

آیا تراکتور روز جمعه با شکست دادن سایپا از این فرصت ایده آل برای نزدیک شدن به صدر جدول بهره خواهد بود؟ و اینکه تی تی آنها را با حضور حداکثری حمایت خواهند کرد؟ سردی هوا و یا بارش برف و باران تا به حال آنها خانه نشین نکرده است و اما آیا تی تی ها که به پر نشدن استادیوم آزادی در دیدار دربی کنایه می زدند، در این دیدار یادگار را برای تراکتور پر خواهد؟

 

 

دیدگاه‌ها