کد خبر : 1667580 | 20 بهمن 1398 ساعت 18:10 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

شزنی:

رونالدو از شکست مقابل ورونا عصبانی بود

دروازه بان یوونتوس شکست دیشب برابر ورونا را اتفاقی تلخ برای رونالدو و دیگر همی تیمی هایش عنوان کرد.

رونالدو از شکست مقابل ورونا عصبانی بود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته شکست عجیبی را در زمین هلاس ورونا تجربه کرد. یووه ابتدا با گل دقیقه 65 رونالدو پیش افتاد ولی در یک ربع پایانی دو گل دریافت کرد و سه امتیاز حیاتی را از دست داد. به این ترتیب  اگر اینتر امشب بر میلان پیروز شود، صدر را از بیانکونری پس خواهد گرفت.

 

 

1476911

 

 

وویچک شزنی گلر لهستانی یوونتوس در مورد شکست تیمش گفت:« ما در لحظات مهمی از بازی محتاط نبودیم و باید ببینیم چه اتفاقی افتاد که اینطور شد.

بی انگیزگی؟ من اینطور فکر نمی‌کنم. ما در بازی‌های خانگی خوب کار کرده‌ایم و گل‌های زیادی به ثمر رسانده‌ایم. این در حالی است که در بازی‌های خارج از خانه مشکلاتی داشته‌ایم و باید این مشکل را خیلی زود رفع کنیم. جای تأسف دارد که تیمی در سطح یوونتوس به این شکل امتیازات را از دست بدهد.»

 

رونالدو با گلزنی در 10 بازی متوالی سری آ با پیراهن بانوی پیر، در تاریخ این باشگاه رکورددار می‌شود. او در پایان بازی به خاطر شکست مقابل ورونا، زمین را با حالتی عصبانی ترک کرد.

شزنی در پایان درباره رونالدو گفت:« بله، رونالدو مانند همه ما بابت این باخت عصبانی بود، چون ما سه امتیاز مهم را از دست دادیم. کریستیانو هر کاری که از دستش ساخته است را انجام می‌دهد تا ما به پیروزی برسیم و در هر بازی گلزنی می‌کند اما متأسفانه در این بازی موفق نشدیم به برتری برسیم.»

 

 

1476875

دیدگاه‌ها