کد خبر : 1667586 | 20 بهمن 1398 ساعت 18:42 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

سایه پوچتینیو بالای سر سولسشر، چلسی شام آخر؟

گفته می شود در صورت شکست منچستر از چلسی ممکن است اوله گنار سولسشر جای خود را به پوچتینو دهد.

سایه پوچتینیو بالای سر سولسشر، چلسی شام آخر؟

به گزارش "ورزش سه"، مائوریتسیو پوچتینو بعد از نتایج ضعیفی که با تاتنهام در فصل جاری کسب کرد، از کار برکنار شد. او هنوز هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفته اما اخیرا تاکید کرد که دوست دارد در لیگ جزیره و لالیگا که در آنها تجربه مربیگری دارد، به کار خود ادامه دهد.

پس از نتایج ضعیف اتلتیکو با سیمئونه گفته می شد سیمئونه جانشین ال چولو خواهد شد که این اتفاق رخ نداد و سیمئونه همچنان به کار خود ادامه می دهد اما هفته هاست که از منچستریونایتد به عنوان مقصد احتمالی بعدی پوچتینو نام برده می شود.

 

 

1472695

 

 

هواداران یونایتد از وضعیت تیمشان در این فصل ناراضی هستند و بارها اعتراض خود را به اد وودوارد مدیر اجرایی این تیم نشان دادند و شرایط برای او و اوله گنار سولسشر(سرمربی) سخت شده است.

 منچستریونایتد در بازی بعدی خود باید در لیگ برتر در خانه چلسی به میدان برود و شکست در این دیدار شرایط را برای سولسشر بسیار سخت و پیچیده خواهد کرد. گزارش‌ها از تماس سران منچستریونایتد به مائوریسیو پوچتینو خبر می‌دهند و انتظار می‌رود در صورتی که تغییری در نتایج منچستریونایتد ایجاد نشود،  پوچتینو به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شود.

خیلی از اسپانسرها نیز بندهایی در قرارداد خود با یونایتد دارند که این تیم باید سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند تا به حمایت مالی خود بپردازند و در غیر این صورت ضرر مالی هنگفتی در انتظار شیاطین سرخ است.

 

 

1451896

 

دیدگاه‌ها