کد خبر : 1667606 | 20 بهمن 1398 ساعت 20:21 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

اوساسونا 1 - 4 رئال مادرید؛ فاصله با بارسلونا شش شد

رئال مادرید در دیداری تماشایی در خانه اوساسونا 1-4 به برتری دست یافت.

اوساسونا 1 - 4 رئال مادرید؛ فاصله با بارسلونا شش شد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه این اوساسونا بود که در ابتدا نمایش بهتری داشت و به گل اول هم دست یافت، اما رئال مادرید در ادامه عملکرد درخشانی ارائه داد و در نهایت موفق شد با کسب پیروزی 1-4 مقابل اوساسونا، فاصله اش با بارسلونا با یک بازی بیشتر را به عدد شش برساند.

 

اوساسونا بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود می توانست در دقیقه چهار به گل اول دست یابد، اما ضربه آریانز بعد از حرکت پشت مدافعان رئال مادرید با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

 

یک دقیقه بعد باز هم اوساسونا و باز هم آریانز صاحب موقعت گلزنی شدند، اما این بار ضربه او پس از حرکت از سمت راست و گذر از سد مدافعان رئال مادرید با عکس العمل خوب تیبو کورتوا همراه شد.

 

در دقیقه نه این رئال مادرید بود که می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه گرت بیل بعد از برخورد به مدافعان حریف از روی خط دروازه بازگردانده شد.

 

1477050

 

اما حملات اوساسونا ادامه یافت و این تیم در دقیقه 14 به گل رسید. روی ارسال کرنر روبن گارسیا از سمت چپ، این اولیسس گارسیا بود که با یک ضربه محکم و چکشی از درون محوطه موفق شد دروازه رئال مادرید را باز کند.

 

رئال مادرید بعد از دریافت گل سراپا حمله شده و بعد از خلق یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 32 به گل تساوی دست یافت. ضربه گرت بیل از درون محوطه به صورت اتفاقی در مقابل دروازه به ایسکو رسید و او با ضربه ای دقیق موفق به زدن گل تساوی شد.

 

1477051

 

1477049

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 38 رئال مادرید به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال یک کرنر از سمت چپ، ضربه سر کاسمیرو در دهانه دروازه با ضربه سر سرخیو راموس همراه شد و کاپیتان رئال مادرید گل دوم را نیز به ثمر رساند. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و نیمه نخست با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

 

رئال مادرید نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و می توانست روی ارسال مودریچ به گل سوم هم دست یابد، اما ضربه بنزما در موقعیتی مناسب به مدافعان حریف برخورد کرد.

 

در دقیقه 55 بود که اوساسونا تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما ضربه آریانز بعد از برخورد با کاسمیرو با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 72 اوساسونا موقعیت خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه زمینی آریانز با حضور به موقع واران تبدیل به گل نشد و این موقعیت از دست رفت.

 

اما در دقیقه 84 رئال مادرید به گل سوم هم دست یافت. روی پاس زمینی و دقیق بنزما به سمت راست محوطه، لوکاس واسکز با ضربه ای زیبا به گوشه دروازه، زننده گل سوم تیمش لقب گرفت.

 

اما این پایان کار نبود و رئال مادرید در دقیقه 91 به گل چهارم هم رسید. در موقعیتی سه به یک، ارسال عرضی والورده به لوکا یوویچ رسید و او کار راحتی برای گلزنی داشت.

 

لحظاتی بعد ضربه پرز به دیرک دروازه رئال برخورد کرد تا در نهایت رئال مادرید 1-4 اوساسونا را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها