کد خبر : 1667669 | 21 بهمن 1398 ساعت 09:25 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: بین نیمه نیازی به صحبت با بازیکنان نبود

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر پیروزی دراماتیک مقابل میلان را شب ویژه ای برای تیمش توصیف کرد.

کونته: بین نیمه نیازی به صحبت با بازیکنان نبود

به گزارش "ورزش سه"، با شکست 0-2 در نیمه اول، کمتر کسی تصور می کرد اینتر قادر به فرار از شکست مقابل میلان باشد، اما شاگردان آنتونیو کونته در 45 دقیقه دوم با ارائه نمایشی فوق العاده چهار بار دروازه روسونری را باز کردند. کونته در مورد این دیدار و تغییرات نیمه دوم صحبت کرده است.

 

آنتونیو کونته گفت: "شب ویژه ای بود. قطعا در نیمه اول دشواری فراوانی شاید بیشتر از کل فصل را تجربه کردیم و خطر شکست سنگینی برایمان وجود داشت. اما در عوض ما در نیمه دوم عملکرد خوبی ارائه داده و دوباره تعادلمان را به دست آوردیم و متوجه شدیم در چه بخش هایی باید بهبود یابیم.

 

1477167

 

گذشته از نتیجه، من خوشحالم که می بینم بازیکنانم در برابر چنین ضرباتی مقاومت می کنند و شرایط را تغییر می دهند، زیرا این بدان معنی است که آنها در حال آماده شدن برای رسیدن به چیزی واقعا مهم هستند.

 

باید از بازی های مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا در روز چهارشنبه با ناپولی شروع کنیم، سپس هفته آینده با لاتزیو بازی داریم و آنها واقعا در طول این سالها تقویت شده اند. ما نمی توانیم یک روزه به همه چیز برسیم. نیازی نبود بین نیمه من خیلی صحبت کنم. من فکر می کنم در شرایط دشوار، شما باید صریح بوده و مسئولیت پذیر باشید. من سهم زیادی از مسئولیت شکست 0-2 در نیمه نخست را داشتم.

 

غیبت کریستن اریکسن در ترکیب اصلی؟ من در مورد استفاده از اریکسن در پشت لوکاکو فکر کرده بودم، اما بعد تصمیم گرفتم خیلی ترکیب را تغییر ندهیم، زیرا این بازی برای ما مهم بود. اتفاقاتی که برای اریکسن در تاتنهام رخ داده کمی روی او اثر گذاشته، اما من نیز در گذشته بازیکن بوده ام و می دانم که چنین اتفاقاتی برای بازیکنانم رخ می دهد."

 

 

دیدگاه‌ها