کد خبر : 1667768 | 21 بهمن 1398 ساعت 18:00 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

جایزه به کورتوا رسید

دیوار بلژیکی؛ بهترین بازیکن ماه ژانویه لالیگا

دروازه‌بان تیم فوتبال رئال مادرید عنوان بازیکن برتر مسابقات لالیگا در ماه ژنویه را از آن خود کرد.

دیوار بلژیکی؛ بهترین بازیکن ماه ژانویه لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه لالیگا تیبو کورتوا سنگربان بلژیکی رئال را که در ماه ژانویه تنها یک گل دریافت کرد و عملکرد خوبی در ترکیب کهکشانی ها داشت، به عنوان بهترین بازیکن این ماه لالیگا معرفی کرد.

 

 

1477279

 

 

رئال مادرید با درخشش این دروازه‌بان بلژیکی موفق شد در ماه ژانویه با نتیجه 3 بر صفر ختافه را از پیش‌رو بردارد، با نتیجه 2 بر یک سویا را شکست دهد و با نتیجه یک بر صفر بر وایادولید غلبه کند.

کورتوا در پیروزی سه بر صفر مقابل ختافه در ورزشگاه کولیسئوم حضور داشت که چند توپگیری بی نظیر داشت. او مقابل سویا در پیروزی دو بر یک سفیدپوشان، یک گل دریافت کرد و در بازی پایانی خود در ماه نیز مقابل وایادولید کلین شیت کرد تا رئال مادرید در این بازی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

دروازه بان رئال مادرید در 20 تا از 23 بازی در لالیگا حضور داشته که فقط یازده گل دریافت کرده و میانگین 0.55 گل خورده در هر بازی را داشته است. او در یازده تا از بازی ها کلین شیت کرده است. این دروازه بان پس از بازی با آلاوس، فقط مقابل اسپانیول، والنسیا، سویا و اوساسونا دروازه اش باز شده است.

کورتوا در حالی که در شروع فصل روزهای پراسترسی را پشت سر گذاشت، حالا کاملا به آرامش رسیده است و هواداران رئال مادرید روی او برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا حساب ویژه ای باز کرده اند.

 

 

1474644

دیدگاه‌ها