کد خبر : 1667796 | 21 بهمن 1398 ساعت 19:09 | 60.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازی سختی است اما برای نتیجه گیری اینجا هستیم

گل محمدی: یادتان می‌آید الدحیل را برده بودم!

یحیی با حضور در اولین نشست خبری به‌عنوان سرمربی پرسپولیس، از امیدواری‌اش برای دستیابی به نتیجه موفق در این بازی خبر داد.

گل محمدی: یادتان می‌آید الدحیل را برده بودم!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی که در نیم فصل دوم به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی شده، بعد از دو پیروزی و یک تساوی در لیگ برتر، اکنون در اولین گام آسیایی تیمش را مقابل الدحیل هدایت خواهد کرد.


او در ابتدای صحبت‌هایش با تمجید از مهمان نوازی حریف گفت: خیلی خوشحالم که در کشور قطر هستم. از مهمان نوازی باشگاه الدحیل تشکر می‌کنم. فردا بازی بسیار مهمی داریم. حریف را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که بازی خیلی سختی داریم. ما تیم خیلی خوبی داریم و دوست داریم که شروع خوبی در بازی فردا داشته باشیم

 

یحیی با اشاره به حضورش روی نیمکت ذوب آهن و پیروزی مقابل الدحیل گفته: معمولا فشار روی مربیان بیشتر است و این طبیعی است. وقتی سرمربی ذوب آهن بودم الدحیل را در اینجا بردیم و نمیدانم یادتان می‌آید یا خیر.

 

سرمربی پرسپولیس در ادامه بار دیگر از حریف خود تمجید کرد و گفت: الدحیل یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و ما باید تلاش کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم و با اندوخته خوبی به ایران برگردیم.


یحیی در پایان صحبت‌هایش گفت: بازی ساده‌ای نداریم. الدحیل در خانه خود بازی می‌کند و قطعا شرایط برای این تیم بهتر است. باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم کدام تیم می‌تواند از موقعیت‌هایش استفاده کند.

دیدگاه‌ها