کد خبر : 1667810 | 21 بهمن 1398 ساعت 20:17 | 83.1K بازدید | 0 دیدگاه

هنرنمایی یحیی پیش از جدال با الدحیل (عکس)

سرمربی پرسپولیس با روحیه بالایی در نشست خبری حضور یافت و ساعاتی بعد نیز در محل تمرین تیمش به آماده سازی شاگردانش پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی بعد از حضور با ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا، اکنون با پرسپولیس اولین تجربه خود در این رقابت‌ها را پشت سر خواهد گذاشت. سرمربی پرسپولیس که در نیم فصل دوم جانشین گابریل کالدرون شده، طی سه دیداری که پشت سر گذاشته به هفت امتیاز در لیگ دست یافته و اکنون تیمش را مهیای اولین رقابت در لیگ قهرمانان آسیا می‌کند.


گل محمدی با حضور در نشست خبری و در شرایطی که باید مقابل تیم پرستاره الدحیل قرار گیرد، کری خود را با اشاره به پیروزی سابق در این استادیوم و با هدایت ذوب آهن آغاز کرد تا جنگ پیش از بازی را اینچنین داغ کند. او در تمرین تیمش نیز اینچنین رگه‌هایی از تکنیک دوران بازیگری خود را به نمایش گذاشت تا نشان دهد فاصله چند ساله از فوتبال مانع از آمادگی او نشده است. سرمربی محبوب پرسپولیسی‌ها امیدوار است در اولین گام و در جدال حساس خارج از خانه مقابل الدحیل تیمش را به پیروزی ارزشمندی نزدیک کند تا اولین تیم ایرانی موفق در این فصل لقب گیرد. استقلال با تساوی برابر الشرطه و شهرخودرو با شکست مقابل الهلال روز اول این رقابت‌ها را برای ایرانی‌ها به پایان رسانده‌اند.

 

1477320

 

دیدگاه‌ها