کد خبر : 1667820 | 21 بهمن 1398 ساعت 20:48 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

اوزیل: آینده؟ نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد

مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال، مدعی شد که هدف این تیم در فصل جدید حضور در جمع چهار تیم بالای جدول لیگ برتر است.

اوزیل: آینده؟ نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال، تا سال ۲۰۲۱ با این باشگاه لندنی قرارداد دارد. با این وجود طی یکی، دو سال اخیر شایعات زیادی درباره جدایی او از جمع توپچی ها به دلیل دستمزد بالای دریافتی اش به گوش رسیده است. با روی کار آمدن میکل آرتتا اما اوضاع کمی برای اوزیل تغییر کرده و او وضعیت بهتری در آرسنال پیدا کرده است.

 

اوزیل حالا در واکنش به سوالی مبنی بر احتمال ماندن خود در آرسنال واکنش جالبی نشان داد و گفت: "بعد از این یک فصل دیگر با آرسنال قرارداد دارد بنابراین پس از آن تصمیم خواهم گرفت چرا که از آینده چیزی نمی دانم. کاری که من می توانم انجام دهم این است که همه کار برای خودم و موفقیت تیم انجام دهم و بعد ببینیم چه اتفاقی می افتد."

 

 

1474967

 

 

اوزیل در ادامه گفت: " آنچه می دانم این است که همه چیزم را برای این باشگاه و هم تیمی هایم خواهم داد. ما فصل سختی را پشت سر گذاشتیم اما می خواهیم در بازی های روبه رو پیروز شویم، امتیاز بگیریم تا شاید در پایان فصل در جمع چهار تیم برتر باشیم. هدف ما حضور در لیگ قهرمانان اروپا است. امسال شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم اما فکر می کنم که در مسیر درستی هستیم. "

دیدگاه‌ها