کد خبر : 1667835 | 21 بهمن 1398 ساعت 21:36 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

قاسمی‌نژاد: از همین حالا تمرکزمان روی پاختاکور است

وینگر باتجربه شهرخودرویی ها معتقد است این بازی را فراموش می کنند و از فردا همه تمرکز خود را روی دیدار برابر پاختاکور ازبکستان خواهند گذاشت.

قاسمی‌نژاد: از همین حالا تمرکزمان روی پاختاکور است

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی نژاد پس از پایان دیدار تیم های شهرخودرو و الهلال درباره بازی گفت: ما برابر تیمی به میدان رفتیم که سال قبل قهرمان آسیا شده است و هم از نظر مالی و هم از نظر بازیکن شرایط فوق العاده ای دارد. آنها بازی را خوب شروع کردند اما به نظرم همه بچه ها تلاششان را کردند و از جان مایه گذاشتند اما باید قبول کنیم که حضور برابر تیم اول روی همه ما تاثیر هم گذاشته بود و همین باعث شده بود تا نتوانیم بازی بهتری ارائه دهیم.


او در این باره ادامه داد: البته اگر در آخرین دقیقه نیمه اول گل نمی خوردیم می توانستیم کار راحت تری در نیمه دوم داشته باشیم. اگر این اتفاق نمی افتاد شرایط برای ما تغییر می کرد اما در هرحال ما بازی را باختیم و باید بگویم که شرمنده همه هواداران شدیم. ای کاش می توانستیم با تساوی بازی را تمام کنیم. به هرحال بازی با الهلال کار سختی بود و حالا که برابر این تیم به میدان رفتیم می توان گفت ترس مان از این تیم ریخت.


قاسمی نژاد درباره نتیجه به دست آمده نیز گفت: صددرصد تجربه این بازی در دیدارهای بعدی به کارمان خواهد آمد و می توانیم از آن استفاده کنیم. حالا راحت تر می توانیم تیم الهلال را آنالیز کنیم و برای دیدار برگشت برابر این تیم کار راحت تری داشته باشیم.


او در پایان گفت: مطمئنا این بازی را فراموش می کنیم و در این هفته همه تمرکزمان را می گذاریم برای دیدار برابر پاختاکور، این دیدار با همه خوبی و بدی هایش به پایان رسید و حالا باید تمرینات مان را بیشتر کنیم تا بتوانیم در بازی بعدی مقابل تیم ازبکستانی نتیجه خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها