کد خبر : 1667902 | 22 بهمن 1398 ساعت 15:00 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

اوزیل بی‌خیال نمی‌شود؛ کنایه جدید به مربی سابق

مسوت اوزیل روزهای حضور اونای امری در آرسنال را فراموش نکرده و هر از چندگاهی به مربی اسپانیایی طعنه می زند.

اوزیل بی‌خیال نمی‌شود؛ کنایه جدید به مربی سابق

به گزارش "ورزش سه"، دو ماه و نیم پیش بود که اونای امری از آرسنال اخراج شد و دوران حضورش در جمع توپچی ها یک فصل بیشتر به طول نینجامید. امری فصل گذشته آرسنال را تا فینال لیگ اروپا نیز هدایت کرد ولی با شکست از چلسی در کسب قهرمانی ناکام ماند. نتایج ضعیف آرسنال در فصل جاری در نهایت منجر به برکناری او شد.

 

 

1477438

 

 

در دوران حضور امری، مسوت اوزیل به طور کامل جایگاه خود را از دست داده بود و برخی بازی ها حتی در فهرست 18 نفره نیز قرار نمی گرفت. اوزیل با انتصاب میکل آرتتا به عنوان سرمربی آرسنال، حالا توانسته نقش بیشتری در تیم برعهده بگیرد و به فرم خوب خودش نزدیک تر شده است.

 

ستاره آلمانی در مصاحبه جدید خود نشان داد که هنوز روزهای تلخ با اونای امری را فراموش نکرده است:« دو ماه است که آرتتا مربی ما شده و به وضوح از لحاظ تاکتیکی پیشرفت کرده ایم. شرایط تیم بسیار بهتر از قبل شده و حالا هر بازیکن دقیقا از کاری که باید انجام دهد، آگاه است و می دانیم که چطور حریف را پرس کنیم و برنامه های هجومی تیم نیز مشخص است.

می دانیم که فصل دشواری را پشت سر می گذاریم ولی به چیزی جز پیروزی در بازی های پیش رو و کسب امتیازات لازم نمی اندیشیم تا فصل را بین 4 تیم اول جدول تمام کنیم. هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.»

 

 

1468079

دیدگاه‌ها